Symptomer der skifter???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. maj 2020

Anonym trådstarter

Jeg har ikke mærket noget til min graviditet i maven i en uges tid. Ingen niv, jag eller ligamentsmerter. Til gengæld er min brystvorter blevet ømme og jeg er fortsat træt. 
Jeg er lidt nervøs for, at min graviditet er gået til grunde da jeg ikke mærker noget i min mave. Er der nogle kloge hoveder, der kan gøre mig lidt klogere?

God søndag til alle 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2020

Bb2015

Anonym skriver:

Jeg har ikke mærket noget til min graviditet i maven i en uges tid. Ingen niv, jag eller ligamentsmerter. Til gengæld er min brystvorter blevet ømme og jeg er fortsat træt. 
Jeg er lidt nervøs for, at min graviditet er gået til grunde da jeg ikke mærker noget i min mave. Er der nogle kloge hoveder, der kan gøre mig lidt klogere?

God søndag til alle 

Ved ikke om jeg er et klogt hoved, men har selv oplevet skift i ligamentsmerter efter et vist antal uger. Det var slemt de første måske 6 uger, men så tog kvalmen over og på trods af kvalmen, var jeg alligevel nervøs fordi jeg ikke længere mærkede til ligamentsmerterne. Men det viste sig selvfølgelig at være ubegrundet 

Anmeld Citér

24. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

God søndag til alle 

Symptomer er individuelle. Nogle har dem hele tiden, nogle har dem nogen gange andre har slet ikke nogen.  

personligt havde jeg ingen symptomer udover en voksende mave. 

det er ganske normalt at de kan komme og gå. Hver du lykkelig for at du ikk er en af dem der døjer med det konstant. 

slap af og nyd graviditeten og tillykke med den 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.