Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej købt igår en wilfa ismaskine 1.5 liters. men da vi afprøvet den i aftes lugtet den ekstremt brændt og blev MEGET varm så varm det tog den 3 timer om at blive helt kold igen.... og isen mislykkes den var ellers begyndt og fryse det men efter 45 min var det noget sjap værk og turde ikke lade den køre længere pga varmen og lugten- har skrevet til support fra wilfa. men vil lige høre om andre har samme oplevelse af deres?? eller om vores er defekt og skal retur... hvilket jeg tror manden vil hade da han slæbt den 12 kg hjem på gåben og de har ikke flere på lager i butikken
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har en Wilfa og det lyder helt klart til at der er noget galt med den i har købt, for vi har aldrig haft problemer med at den lugtede brændt og isen plejer at være som soft ice og klar til fryseren efter ca. 45 min eller spiseklar hvis kører den længere
MamaMette skriver: Vi har en Wilfa og det lyder helt klart til at der er noget galt med den i har købt, for vi har aldrig haft problemer med at den lugtede brændt og isen plejer at være som soft ice og klar til fryseren efter ca. 45 min eller spiseklar hvis kører den længere
tak for svar
vi får en ny om en uge ...
virkelig træls køber en helt ny ismaskine og tror rigtig man skal igang med at lave is for spiser ½ liter is hver aften for at tage på ... og ja så virker den ikke havde lige glædet mig til rigtig og skulle lave hjemmelavet is så den næste uge må godt gå hurtig. er i glade for jeres. vores er dog kun den på 1.5 liter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128