Øv altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. april 2008

Joan ( Smallie )

Nu er knægten lige blevet syg. Det har bare været en rigtig lorte nat. Han vågnet første gang kl 2 så fik jeg ham lagt ret hurtig så vågnet han kl 3 igen. Tog ham med ned og fik noget at spise, så kom han op mellem os og ligge så sov han lige en time mere. Og så var det sku slut. Så har han sovet 2 timer i mine arme her i eftermiddag og det er det han har sovet. Og det fede ved et hele er at jeg skal starte på arbejde i morgen:'( . Skal godt nok først møde kl 9, men om tirsdagen skal jeg strate kl 5 om morgen. Så det skal nok blive sjovt hvis jeg skal være oppe den halve nat. Hmm bare lige lidt brok her fra. Sorry :$ Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2008

Helle30

Øvda Joan. Det kommer ret ubelejliget.
Menøhh, er det ikke sådan (måske er jeg lykkeligt naiv) at når begge forældre arbejder, så deles man også om nattetjansen? når/hvis, det er nødvendigt.
Jeg ER gået i gang med at lægge planer for, hvordan jeg undgår at "korsfæste" mig selv, når jeg skal til at arbejde, for jeg kan lige se det for mig..>( - hmmm. stopper den hér, jeg er sgu lidt smånegativ i den afdeling i dag.
Jeg håber, Niels snart bliver frisk igen. Held og lykke med opstarten Joan!

:) - Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.