4 mdr powernapper hele dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. maj 2020

Anonym trådstarter

Jeg har en datter på 4 mdr, som virkelig har en elendig soverutine (hvis man overhovedet kan kalde det rutine). Hele dagen lang tager hun små lure på 30-40 min, og der går maks 1-1,5 time og så skal hun puttes igen. 
jeg føler ikke jeg laver andet end at putte hende! 
Prøver at strække hendes vågne tid, men så står jeg bare med en baby der græder og er træt. 

Er der ikke nogle der har nogle gode råd? 
overvej at investere i en slyngevugge, men er det bare spild af penge når jeg ikke har brugt den fra hun var nyfødt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har en datter på 4 mdr, som virkelig har en elendig soverutine (hvis man overhovedet kan kalde det rutine). Hele dagen lang tager hun små lure på 30-40 min, og der går maks 1-1,5 time og så skal hun puttes igen. 
jeg føler ikke jeg laver andet end at putte hende! 
Prøver at strække hendes vågne tid, men så står jeg bare med en baby der græder og er træt. 

Er der ikke nogle der har nogle gode råd? 
overvej at investere i en slyngevugge, men er det bare spild af penge når jeg ikke har brugt den fra hun var nyfødt? 

Hej. 

Sådan var min søn også. Da han Ca var 5 måneder fik han god rytme om dagen og natten. Han er 6 måneder nu og sover Ca 3 om dagen nu de 2 af dem sover han Ca 45 min og middagsluren er Ca. 1.5 til 2 timer. Han sover så fra kl 19 om aften til Ca kl 6 om morgen uden at få mad om natten.

Krydser fingre for at det snart vender for jer. 

Anmeld Citér

19. maj 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Sådan var min ældste også, der er ikke så meget andet at gøre end at accepterer det. Put hende når hun er træt ( og ikke overtræt). 

Det vendte for min søn da han kom på den anden side af 6 måneder. Men han blev aldrig sådan en 2-3 timers lur barn. Tilgengæld sov han godt om natten��. Lillebror sover herhjemme gode lurer om dagen, men elendigt om natten��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.