Jeg står overfor at skulle vælge mellem to forskellige børnehaver - såfremt jeg kan få en plads begge steder selvfølgelig. Min søn går i den mest fantastiske integrerede daginstitution lige nu, altså i vuggestuen. Jeg er sikker på at personalet i børnehaven er ligeså fantastisk som i vuggestuen, men vi kommer jo ikke udenom at det er en anden normering. Nå, men den anden mulighed er at lade ham starte i en privat børnehave, som tilhører den privatskole jeg har tænkt mig at han skal gå i. Det er ikke 100% sikkert at han skal gå i den skole, da han jo stadig er så lille endnu, og meget derfor kan nå at ændre sig. Derfor tænker jeg umiddelbart, at det mest oplagte er at lade ham fortsætte i børnehaven dér hvor han er nu. Men omvendt, hvis nu jeg BLIVER sikker på at han skal starte i den skole, er det så ikke en fed mulighed for ham at kunne danne venskaber i børnehaven med nogle børn som han højst sandsynligt også skal gå i skole med? Alle tanker og erfaringer er velkomne. Er meget i tvivl 
Anmeld
Citér