Jeg har været hjemmegående i næste 3 år -
Der er denne ene dagplejemor jeg har mødte på mine ture engang imellem, jeg synes hun er virkelig dårlig den måde hun snakker til børnene og er på overfor dem - Jeg kan virkelig ikke fordrage hendes måde at være overfor børn - ( jeg har haft meget med dagpleje at gære mens jeg var på barsel og alle andre synes jeg har været så dejlige og gode -
Eksempel: Engang hører jeg et barn græde hun lader det bare græde for sig selv om noget, jeg kigger på hende, og hun ændrer helt adfærd og går over til barnet og tager det op ( jeg havde hørte på gråden i 5-10 minutter men var optaget, så gik ud for at undersøge - Det var ikke “alvorlig gråd men træthed gråd det kunne jeg høre. Men alligevel
nu er jeg på arbejde igen og ser hende ikke særligt - Men så hende i dag, havde tre sovende børn i hendes dagpleje vogn de sove alle tre, siddende oppe, og deres hobede lå forfærdeligt! Den ene hovedet hængende, det andet barn hovedet på siden det så, så unaturligt ud! Jeg fik ondt i nakken at se på det -
DET var ikke normalt, jeg vilde aldrig lade mit barn sove sådan der
Hvad skal jeg gøre?
jeg har aldrig sagt noget til hende udover: Jeg har lærte når børn græder så trøster man -
Hvad vis det er jeres børn? Vilde i ha de var hos sådan en dagplejemor ?
skal jeg ignorere det? Det er ihverfald nemt for mig, så slipper jeg for at få en konflikt og gøre noget, men det føles ikke rigtigt. 
Anmeld
Citér