Jordbærmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.252 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

TbCp

Har jeres unger (haft) sådan et?

Liva (2 år) har to stk. Det ene er stort set væk nu, men det andet har stadig samme form, størrelse, tykkelse og farve.
Gad vide om det aldrig går væk?
Nu sidder de begge på hendes ryg så det er jo ikke noget der gør det store hvis det ikke forsvinder af sig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

oo

æææh, hvad er et jordbærmærke?

Anmeld

23. oktober 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

æææh, hvad er et jordbærmærke?

Det er et eller andet med nogle blodkar... min sundhedsplejerske forklarede det en gang men har glemt hvad det præcis var.

Livas ser sådan her ud

Anmeld

23. oktober 2009

Mona22

Jeg kender en, hvis datter havde det i ansigtet.. Det blev kun værre og gik aldrig væk, hun er nu snart 3år og har fået dem opereret væk. Hun havde så også ganespaldtning pga. det... Men det var vidst også et ekstremt tilfælde...

Anmeld

23. oktober 2009

Mira0911

TbCp skriver:

Liva (2 år) har to stk. Det ene er stort set væk nu, men det andet har stadig samme form, størrelse, tykkelse og farve.
Nu sidder de begge på hendes ryg så det er jo ikke noget der gør det store hvis det ikke forsvinder af sig selv.

Jep.. Julie havde et ved øjet, som næsten er væk nu.. og så har hun et i nakken...

Anmeld

23. oktober 2009

memuffin

liam  har et på ryggen... men det er begyndt at blive hvidt i mitten (han er 10 måneder) min venindes datter på 1½ har et i ansigtet.. men det er faktisk næsten væk nu

Anmeld

23. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina er født med et jordbærmærke. Det er blevet lysere/blegere i forhold til hun blev født, hvor det var helt rødt. Jeg fik af vide af hudlægen, da hun blev født, at det ville gå væk med tiden og at hun kunne være helt op til 10 år. Hun er næsten 7 mdr. Det sidder oppe i hårbunden på hende. Hvis det ikke går væk vil det kunne skjules med håret.

Kh. Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. oktober 2009

Halbschön

TbCp skriver:

jeg har selv et på hånden som aldrig er gået væk.. men det meget smart så kan jeg altid kende forskel på højre og venstre vi er mange i vores familie der har det....

Anmeld

23. oktober 2009

Guldet

Jeg havde selv et jordbærmærke på panden som barn.. men det gik væk af sig selv! Men den var dog ikke så stort som dem liva har på ryggen..

Anmeld

23. oktober 2009

nat1985

Ja, min pige har et på benet, men det er ikke så rødt. Hun har haft det lige siden fødslen, og det blev tjekket af en læge, mens vi lå på sygehuset. Han sagde at det ikke var noget, og at det måske gik væk med tiden. Men det skulle ikke være noget problem, men der er selvfølgelig nok nogen der er kede af at have det, hvis det er meget synligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.