Hvad er jeres ynglings bæreredskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.805 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. maj 2020

Kænguromor

Jeg eeelsker at bære mit barn tæt på, men min pige er nu snart 3 år - så det er næsten kun XL-selen fra 

Men nu venter jeg lillebror til august og glæder mig SÅ meget til at komme igang med at bære i alle de andre lækre redksaber igen - har mange, men vil også gerne have et nyt lækker til ham.

Men skal det være en ny vikle, ringslynge, sele, eller hvad hulan...

Hvad har i været mest glade for med de helt små?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg eeelsker at bære mit barn tæt på, men min pige er nu snart 3 år - så det er næsten kun XL-selen fra Littlefrog der bliver l

Men nu venter jeg lillebror til august og glæder mig SÅ meget til at komme igang med at bære i alle de andre lækre redksaber igen - har mange, men vil også gerne have et nyt lækker til ham.

Men skal det være en ny vikle, ringslynge, sele, eller hvad hulan...

Hvad har i været mest glade for med de helt små?

Jeg har været gladest for en tynd bløøøøød fastvikle helt i starten. Og en ringslynge der også er tynd og blød. Nu er det lidt mere forskelligt hvad jeg bruger, men det er stadig fv eller rs.

Men du skal nok regne med at dit link bliver fjernet. Skjult reklame bliver slettet. 

Anmeld Citér

14. maj 2020

Janey

Profilbillede for Janey
MummiT skriver:

Jeg har været gladest for en tynd bløøøøød fastvikle helt i starten. Og en ringslynge der også er tynd og blød. Nu er det lidt mere forskelligt hvad jeg bruger, men det er stadig fv eller rs.

Men du skal nok regne med at dit link bliver fjernet. Skjult reklame bliver slettet. 

Profilen er også allerede lukket igen efter, at hun havde lagt linket op i mange tråde. Hun er i gang med det samme på minmave.dk

Anmeld Citér

14. maj 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Janey skriver:

Profilen er også allerede lukket igen efter, at hun havde lagt linket op i mange tråde. Hun er i gang med det samme på minmave.dk

Ja det kan jeg se nu. Hun var stadig aktiv da jeg skrev 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.