Symptomer i den tidlige graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. maj 2020

Stine86

Hej med jer

Jeg er i den meget tidlige graviditet, og er derfor også hyper opmærksom på min krop. Jeg har endvidere mistet to gange 

hvilke symptomer havde I? 

Jeg har niv i maven af og til og lidt mens smerter af og til. Desuden har jeg lidt småfeber og hovedpine. Jeg venter på at mine bryster også reagerer, men indtil videre er de lige så bløde og følelsesløse som altid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2020

Birthdaybaby

I min første graviditet havde jeg ingen symptomer før omkring uge 8-10 hvor jeg var ret træt. Det var det i den graviditet. Og selvfølgelig de mens-lignende smerter de første 3 mdr. 

I anden graviditet havde jeg (foruden det nævnt ovenfor) voldsom kvalme fra uge 5-6 stykker og frem til uge 15. Fra uge 19 havde jeg symfysesmerter. 

Har aldrig haft ømme bryster. 

Anmeld Citér

13. maj 2020

Belle90

Hej 

Jeg er kun 4+5 henne, og jeg har også mens lignede smerter og stik i sidder nogle gange. Derudover er jeg bare træt, og har ømme bryster. Men har hørt at det er meget normalt at der går lidt længere før man mærke meget til det 

Anmeld Citér

13. maj 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

I begge graviditeter har jeg haft ømme bryster, ikke spændte, men bare ømme. Det har været det der fortalte mig at den er god nok, fordi jeg aldrig ellers har haft ømme bryster. Heller ikke som teenager. 
Udover ømme bryster kom kvalmen anden gang fra 3+6. I første graviditet var ømme bryster det eneste symptom indtil uge 6 hvor trætheden kom. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.