Lavt hcg - har brug for solstrålehistorier ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. maj 2020

Anonym trådstarter

Hej kære jer

Som overskriften antyder, så har jeg brug for lidt opmuntrende ord.

Jeg har dårlige æggeledere grundet en graviditet udenfor livmoderen, og er i fertilitetsbehandling.  Men nu jeg blevet naturlig gravid, mens jeg venter på operation.

hvis min cyklus er 28 dage, så bør jeg være ca. 4+4 på nuværende tidspunkt. Jeg har ikke så mange symptomer. Lidt feber, stikken i den ene side af maven (nervøs for endnu en GUl) og ufatteligt træt. Klinikken er rigtig søde og de holder øje med mig.
Mit hcg i dag er på 200. Det finder jeg meget lavt. Jeg skal have tager ny bp på torsdag, og så skal jeg scannes fredag.

Er der nogle der har gode erfaringer med enten lavt hcg, eller succesfuld graviditet efter en gul?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2020

Rockertand

Anonym skriver:

Hej kære jer

Som overskriften antyder, så har jeg brug for lidt opmuntrende ord.

Jeg har dårlige æggeledere grundet en graviditet udenfor livmoderen, og er i fertilitetsbehandling.  Men nu jeg blevet naturlig gravid, mens jeg venter på operation.

hvis min cyklus er 28 dage, så bør jeg være ca. 4+4 på nuværende tidspunkt. Jeg har ikke så mange symptomer. Lidt feber, stikken i den ene side af maven (nervøs for endnu en GUl) og ufatteligt træt. Klinikken er rigtig søde og de holder øje med mig.
Mit hcg i dag er på 200. Det finder jeg meget lavt. Jeg skal have tager ny bp på torsdag, og så skal jeg scannes fredag.

Er der nogle der har gode erfaringer med enten lavt hcg, eller succesfuld graviditet efter en gul?

Men du er jo ikke sikker på, hvor langt du er? Så kan tallet jo sagtens være fint.

Du bliver ikke klogere af at høre andres historier, det er svært at forholde sig til bare at afvente, men der er ikke så meget andet at gøre.

Anmeld Citér

12. maj 2020

1518

Jeg havde et HCG på 124, da jeg var 4+2. 6 dage senere var det steget til knapt 1.800, og det endelige resultat er nu en stor vuggestuepige 

Det kan sagtens ende med en dejlig baby til dig også 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.