SDD skriver:
Det lyder meget uprofessionelt synes jeg. Både med den første og nr to har vi/jeg fået alt forklaret rigtig godt.
De har begge gange fortalt at selvom de ser meget alvorlig ud og måske er helt stille, er det ikke fordi der er noget galt, men at de tjekker grundigt.
tallet er størrelsen på scanningsarealet/området. Jeg ville omtale det til jm når du får en snak med hende. Også til næste scanning.
Vi har begge gange købt os til en ekstra scanning både tidligt i graviditeten og senere. Det er guld værd og der fortæller de alt og vil meget gerne “vise hvad de kan”
Jeg synes også at det var mega uprofessionelt, særligt fordi det er min første graviditet og vi har været gennem 3 IUI for at få denne graviditet. Det var dejligt at se den lille i maven og se at det lille liv er vokset
det eneste sonografen sagde var som sagt bare "det ser fint ud", forventede lidt "det ser super fint ud, nu kan du se at det begynder at ligne en baby, den er så og så lang" 
Det har jeg også overvejet lidt, det her med ay betale for at se en ny scanning.. Føler jeg er utålmodig
jo tak for rådet, det skal jeg lige prøve at spørge om, ja
Anmeld
Citér