Ja som spørgsmålet lyder: hvornår fik jeres børn junior seng?
Vi har en pige på 18 måneder nu, og ja bevares hun er meget ung, og måske også for ung til en stor seng.. Men så alligevel overvejer jeg det kraftigt af flere årsager:
1. Hun ELSKER sin seng og vil gerne op i den flere gange om dagen for at ligge og putte/lege roligt.. Men ja hun kan jo ikke selv komme op i den, selvom hun virkelig prøver.. Og hun bliver så hidsig og ked af det.. Og når hun så endelig er kommet op i den, så må vi ikke gå fra hende, hvilket efterhånden irriterer os ret meget.. Her ville det være nemmere, hvis hun selv kunne komme op og ned..
2. Vi har store problemer med at få hende til at sove.. Før tog det 2,5 time at putte, men nu tager det "kun" 30 min.-1,5 time.. Og fx i går ville hun bare gerne have tryghed fra os, så hun ville gerne putte sig ind til os og gik derfor amok og gråd, når vi lagde hende i sengen.. Her ville det have været rart, at vi kunne ligge sammen med hende og holde om hende (vores seng kan hun ikke finde ro i)..
3. Hun er dybt ulykkelig om morgenen.. Hun vil gerne blive i sengen og putte, men jeg har lidt en idé om, at hun er ulykkelig over at være "spærret inde"..
MEN igen, så er hun jo stadig ret ung, og jeg er bange for, at hun enten vil vælte ud af den selv med sengehest (hun ligger meget uroligt), eller at hun vil rende ned og lege om aftenen/natten, fordi hun ikke gider sove..
Så vi er virkelig i tvivl.. Så vil gerne høre lidt erfaringer fra jer andre, om hvornår og hvorfor de fik en større seng
Anmeld
Citér