Dejlig ny energi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. april 2008

Nadi

Wiii :D

Jeg har været på leder kursus her i weekenden fra fredag aften til søndag eftermiddag, og nøj hvor var det godt! Jeg sprudler bare af ny energi og 10.000 ideer og alt mulig andet.
Jeg har bare fået så meget nyt input i weekenden!

Og hvor er det da skønt at komme hjem til sin knægt der bare lyser op i et stort smil og grin/hvin med det samme han ser en (L)

Ville bare lige dele min begejstring med jer andre, og fortælle at der altså findes en verden på den anden side ;)

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2008

ivfmarie

nææh hvor skønt, Nadia!
Hvordan har du fået "fingrene" i sådan et kursus? Og ja, det er sørme lækkert at komme hjem til en knægt der bliver glad ved synet af mor!
Fortsat god søndag!

Anmeld

13. april 2008

Loggidut

føj hvor emmer det indlæg af overskud...del for fanden lidt med mig! lol...hvor er det bare fedt Nadi...så jeg vil da begynde at tro der er liv derude...derude i det virkelige pulserende bybillede!

Anmeld

13. april 2008

Nadi

Jeg har såmænd fået fingre i sådan et kursus fordi jeg er FDF'er i min fritid, og interessere mig for børn og unge. Så skal man jo vide hvordan man er en god leder for dem og laver sjove møder så de bliver ved med at komme :) Og jeg kan opfordre alle med lidt større børn at melde dem ind i FDF ;) Jeg sender lige lidt af mit overskud til dig Loggi :D

Anmeld

13. april 2008

MrsMartens

Hvor dejligt!!
Er glad for det var et godt kursus!! Du gik glip af noget i Herning... der var lækker lækker kage!!!
Ikke at jeg spiste noget!!!(C) Men den så lækker ud!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.