Dele billeder med familien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.682 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. maj 2020

Pb18

Vi har hidtil brugt appen lifecake til at dele billeder med venner og familie, men den lukker ned.

Har I nogle anbefalinger til en god måde at dele billeder på?

Ikke alle er på Facebook/instagram, så det fungerer ikke. Vi deler lidt der allerede, men vil gerne have et forum hvor vi kan dele lidt flere billeder med fx bedsteforældre. Vi har overvejet at dele et oneDrive men så får man jo ikke notifikationer, så det er lidt ærgerligt.

Håber at I har nogle gode erfaringer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2020

asphodel

Jeg har en blog, hvor jeg kodeordsbeskytter alle indlæg med genkendelige mennesker på. Man kan skrive sig op for at modtage en mail, når der kommer nyt på bloggen. Der er reklamer på, og de kan godt være lidt trælse, men er man meget desperat kan man jo købe sig til et reklamefrit abonnement. 

Anmeld Citér

6. maj 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

I mødregruppen brugte vi dropbox. Men efter mere end 5 år sender vi bare billederne til hinanden. 
Men dropbox fungerede fint

Anmeld Citér

6. maj 2020

Soonmom

Som en anden siger Dropbox.

Men ellers skal de vil bare oprettes på Instagram fx? - vi deler selv på Instagram 

Anmeld Citér

6. maj 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart

Vi har et delt album i google fotos. Der uploader både vi og bedsteforældrene billeder og jeg mener bestemt man får en notifikation, når der er tilføjet nyt.

Anmeld Citér

6. maj 2020

Pb18

Soonmom skriver:

Som en anden siger Dropbox.

Men ellers skal de vil bare oprettes på Instagram fx? - vi deler selv på Instagram 

Min farmor på 89 vil ikke på instagram eller Facebook, men er ellers fint med på det digitale. Min mand vil for den sags skyld heller ikke på instagram.. Jeg vil dog gerne have et forum, hvor vi kan dele lidt flere billeder end hvad jeg vil dele på min instagram, hvor jeg jo også har venner, der ikke behøver blive totalt babyspammet men Dropbox /one drive mm er måske bare vejen frem

Anmeld Citér

6. maj 2020

A38

Det hjælper måske ikke med den helt ældre generation, eller folk der bruger Android. Men vi bruger fælles album via iPhone. Alle bedsteforældre er med i vores album, så vi deler lystigt dér.

Anmeld Citér

6. maj 2020

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

jeg bruger familyAlbum 

Anmeld Citér

12. maj 2020

FruK

Vi har lavet albums på Facebook, som kun bedsteforældre/familie kan se. Eller en lukket gruppe, hvor man kun inviterer dem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.