Hej - jeg håber at nogen herinde kan give et godt råd eller blot hjælpe med en "det går over"-kommentar
Jeg har en vidunderlig dreng på snart et år; glad, sød, nysgerrig, kærlig og alt det. Han trives. Men han sover ekstremt uroligt om natten...
Han sover en god lur hver dag på 2-3 timer, og han bliver puttet til nat med sang og amning ca. Kl 20 (han er ikke træt før). Han sover altid godt indtil ca midnat, og så går det løs. Han vågner HELT op, og mosler rundt, sparker, slå kolbøtter og klasker mig i hovedet. Han sover i vores seng som vi har bygget ekstra stor, så han har egentlig sin egen seng i den store seng. Men han er vågen i et par timer hvor jeg selvfølgelig heller ikke sover, og når han så falder i søvn igen er han virkelig urolig i sin krop, så urolig at han vækker sig selv fordi han rammer væggen når han vender og drejer sig.
Jeg synes det er nogle hårde nætter, men kan ikke rigtig finde på hvad jeg kan gøre ved det. Jeg ammer ham løbende i løbet af natten da det ofte kan få ham til at falde lidt tip ro - har også prøvet at putte ham i tremmeseng i eget værelse, men ham bliver ulykkelig når han vågner og er alene. Det har stået på i et par måneder nu - og jeg er træt.
Har I mon et fif eller en opmuntring?
Anmeld
Citér