Hej alle.
Er der nogen herinde med 8 årige der har fået øjnene op for YouTube? Min søn vil hellere se åndssvage YouTube videoer end film eller spille spil. Og det er sådan set også okay... Men.. jeg synes sommetider han kommer forbi nogen upassende ting.. altså hvor det egentlig er nogen unge youtubere der filmer alt muligt plat, men så lige pludselig er der måske en video hvor de filmer til en fest hvor der kommer en stripper
eller at sproget tager en seksuel karakter som jeg slet ikke synes er passende for en dreng på 8!!
Heldigvis ser han det på vores tv i stuen så jeg opdager det altid lynhurtigt og får bedt ham om at slukke eller skifte.. men jeg vil jo altså helst undgå de her upassende videoer!!!
Så.. hvad ser jeres???
Jeg kender godt "kids tube" men udvalget er meget meget småt ift det han gerne vil se
det er ellers en oplagt mulighed ift at undgå upassende materiale. Så jeg leder måske efter børne youtubere og kreative youtubere som man måske kan vælge som foretrukne eller lign så han får sin egen liste over dem ham må følge og ikke bare ser det der popper op fra alle mulige der laver ting der mere er tiltænkt teenagere.
Anmeld
Citér