Forskel på køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. maj 2020

Anonym trådstarter

Svigermor og jeg bliver aldrig venner - Jeg mundkurv på da jeg er sammen med hende fordi alt det hun siger irritere mig - Så vi har sådan et: Hej hvordan går forhold.

vi har en dejlig datter  udover vores søn

Hun har en temperament, som sin bror og jeg elsker det - Jeg var nemlig så stille og gjode intet 

Nåh men svigermor laver forskel behandling da vores søn er vred og lave en scene er det synd for ham - Når vores datter gøre det samme skal skammes - 

Hvad kan jeg sige til hende? Fordi det er ikke fair vores søn bliver accepteret når han er vred mens vores datter bliver nedgjort af hende 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Forsøg at tale med hende. Fortæl at opdragelsen er den samme om man er dreng eller pige, begge skal lære at styre  temperament på lige vilkår. 
Ser du konkrete situationer hvor hun gør forskel må du påpege det med det samme. 

Er hun ikke enig og agter at fortsætte med at gøre forskel må du tale med store bogstaver og i sidste ende hvis alt er prøvet, tage en pause fra hende for at signalere at I mener det. 

Anmeld Citér

2. maj 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Svigermor og jeg bliver aldrig venner - Jeg mundkurv på da jeg er sammen med hende fordi alt det hun siger irritere mig - Så vi har sådan et: Hej hvordan går forhold.

vi har en dejlig datter  udover vores søn

Hun har en temperament, som sin bror og jeg elsker det - Jeg var nemlig så stille og gjode intet 

Nåh men svigermor laver forskel behandling da vores søn er vred og lave en scene er det synd for ham - Når vores datter gøre det samme skal skammes - 

Hvad kan jeg sige til hende? Fordi det er ikke fair vores søn bliver accepteret når han er vred mens vores datter bliver nedgjort af hende 

Kan det skyldes andet end køn? - fx aldersforskel, situation osv.? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.