Fertilitetsbehandling nr. 2. Fortrudt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.745 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. maj 2020

Anonym trådstarter

Hej. jeg står i en lidt træls situation..

Min søn er 1 år og vi havde hele tiden aftalt at vi skulle igang i igen nu.. 

Da klinikkerne åbnede op igen her for lidt siden meldte vi os til og kom igennem. Skal have fryseæg og proceduren er ret enkelt...

Nu har jeg taget hormon piller i omkring 10 dage og de sidste par dage har jeg været rigtig ked af det, føler jeg har fortrudt vi startede op ligenu..

Føler mig slet ikke klar eller god nok til at skulle have en mere. Min søn har været forfærdelig de sidste stykke tid. Han græder fra han vågner til han går iseng og det er kun far der kan bruges (men han er meget væk på job)..

Føler mig uduelig og uelsket ?..

Og km slet ikke se hvordan pokker jeg skal kunne klare et barn mere..

Ved ikke om jeg bare skal stoppe her midt i behandling før jeg når at starte på mere, og i så fald om man overhovedet kan det. 

På den anden side er jeg også bekymret for om det bare er en fase og jeg om 1 mdr vil se tilbage med overskud og tænkte øv hvorfor afbrød vi.. 

Hvis vi stopper nu kan vi først kommer igang igen til sep/okt ��

Er der andre der har siddet med lignende følelser og tanker ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hej. jeg står i en lidt træls situation..

Min søn er 1 år og vi havde hele tiden aftalt at vi skulle igang i igen nu.. 

Da klinikkerne åbnede op igen her for lidt siden meldte vi os til og kom igennem. Skal have fryseæg og proceduren er ret enkelt...

Nu har jeg taget hormon piller i omkring 10 dage og de sidste par dage har jeg været rigtig ked af det, føler jeg har fortrudt vi startede op ligenu..

Føler mig slet ikke klar eller god nok til at skulle have en mere. Min søn har været forfærdelig de sidste stykke tid. Han græder fra han vågner til han går iseng og det er kun far der kan bruges (men han er meget væk på job)..

Føler mig uduelig og uelsket ?..

Og km slet ikke se hvordan pokker jeg skal kunne klare et barn mere..

Ved ikke om jeg bare skal stoppe her midt i behandling før jeg når at starte på mere, og i så fald om man overhovedet kan det. 

På den anden side er jeg også bekymret for om det bare er en fase og jeg om 1 mdr vil se tilbage med overskud og tænkte øv hvorfor afbrød vi.. 

Hvis vi stopper nu kan vi først kommer igang igen til sep/okt ��

Er der andre der har siddet med lignende følelser og tanker ??

Jeg har aldrig været i fertilitetsbehandling. Men tror du ikke at det er de mange hormoner der får sig til at fyldes med en masse følelser som går over mår hormon behandlingen er slut? 

mht din dreng. Så er det vidst en meget normal fase at der kun er den ene forælder der dur i den alder. Vi var ihverfald også igennem den

Anmeld Citér

2. maj 2020

Bettybom

Hej, 

allerførst så har jeg ikke være i fertilitetsbehandling. 
men da min datter var omkring et år - så duede hendes far kun! Altså jeg var da god nok - men far var bedst! 

hun blev et år i september. Først omkring uge 7 (hvor jeg tog et par dage til Norge sammen med hende og mormor og morfar), begyndte det at blive bedre. 

nu er hun snart 20 måneder og vi har et helt andet forhold! (Primært fordi jeg har hende under corona tiden, men stadigvæk!). 
så jeg vil sige JA! Det er en fase + at du tager hormoner. Jeg er sikker på at det bliver bedre - og så er det altså bare skide hårdt med en 1 årig 

Anmeld Citér

2. maj 2020

Babilooo

At dit barn bedst kan lide far er en meget typisk fase mange går igennem. Du er samtidig i en sårbar/ følsom situation med fertilitetsbehandling. 
At du betvivler om du vil kunne være den bedste mor for dit barn er for mig en styrke. Det betyder,  at du vil gøre alt hvad du kan for de to små væsner. Det ville være langt værre hvis du troede du bare kunne klare alt og altid var Supermom.

tag en dyb vejrtrækning og gå i behandling - hvis du gerne vil selv

Anmeld Citér

3. maj 2020

Anonym trådstarter

Taak for svar �� I har nok ret i det bare er hormonerne der kører rundt med mig, i dag har været en del bedre ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.