Gør klar til min datter kommer hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
5 svar
4 synes godt om
1. maj 2020

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod

Endelig endelig endelig er min datter blevet så stor så jeg igen må lave hjemmegjort tøj til hende. 

Den her ligger og venter på hun kommer hjem d.30.5. Fra Italien, og hvor hun måske små fryser her i Danmark. Og hun har godkendt den og den nye jeg også er i gang med.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt at hun snart kommer hjem, og fedt at hun har lært, lidt om retro stil

Den er ret cool! Vh Stine 

Anmeld Citér

1. maj 2020

Ano18

Profilbillede for Ano18

Den er så fed. Sådan en ville jeg gerne have med lange ærmer, måske jeg skulle vise billedet til min søde moster der strikker. Fede farver !

Anmeld Citér

2. maj 2020

serinasmor

lineog4 skriver:

Endelig endelig endelig er min datter blevet så stor så jeg igen må lave hjemmegjort tøj til hende. 

Den her ligger og venter på hun kommer hjem d.30.5. Fra Italien, og hvor hun måske små fryser her i Danmark. Og hun har godkendt den og den nye jeg også er i gang med.

ej den er lækker

Anmeld Citér

2. maj 2020

Astoria

Profilbillede for Astoria

Glad for at hun kommer hjem, jeg har tænkt på jer disse dage! Vi har billetter d. 15 maj, men nu må vi se om vi kommer afsted. 

Hvor er det flot! 

Anmeld Citér

2. maj 2020

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod
Astoria skriver:

Glad for at hun kommer hjem, jeg har tænkt på jer disse dage! Vi har billetter d. 15 maj, men nu må vi se om vi kommer afsted. 

Hvor er det flot! 

Ja vi må også se, flybilletter er jo ikke det sikreste. Men Luciano har allerede været i kontakt med diverse instanser og har grønt lys til at køre ned og hente hende, og så må det være måden, hvis ikke flyet vil flyve. 

Jeg havde regnet med, at hun skulle tidligere hjem, men hun ønskede selv mere tid til at afslutte på en god måde, en moden og velovervejet beslutning som jeg så selvsagt støttede.

Men bliver nu dejligt at få hende hjem selvom vi så pludselig har en meget stor teenager med helt andre behov end de to små (små og små lillebror er højere end hende, men...).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.