Ondt i ryggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. april 2020

Anonym trådstarter

Jeg har et stort svaj i ryggen efter to graviditeter er det blevet værre

blev undersøgt af en fysioterapeut Efter jeg mærkede det mærkeligt fornemmelse i ryggen mens jeg arbejde men hun kunne ikke mærke noget 

Men jeg har ondt i voldsomt ondt men generende ondt, om jeg står stille i en-to timer eller sidder i en træls stole

det er lige under hvor bh’en er det gøre ondt 

jeg er kun 33 år

andre der døjer mere smerter i ryggen så unge 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2020

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

blev undersøgt af en fysioterapeut Efter jeg mærkede det mærkeligt fornemmelse i ryggen mens jeg arbejde men hun kunne ikke mærke noget 

Men jeg har ondt i voldsomt ondt men generende ondt, om jeg står stille i en-to timer eller sidder i en træls stole

jeg er kun 33 år

Jeg er 28 og har Kronisk gigt i rygsøjlen og skæv ryg .

Anmeld Citér

29. april 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

jeg er kun 33 år

Ja, er også 33 og har daglige og voldsomme smerter i ryg og nakke. 

Øvelser er gode at lave. 

Anmeld Citér

29. april 2020

Tip!

Jeg er også 33 år og døjer med ryggen. Har i flere år arbejdet med den tunge ende af handicappede (skæve og dumme løft) og er nu endt med at måtte stoppe i det felt. 

Min ryg er skæv, men først for nyligt var jeg i mr scanner får svar på imorgen hvad der er af behandling fremad. 

Det bedste jeg kan gøre er enten at stå op, eller ligge på maven/ryggen ved mange smerter. 

Anmeld Citér

29. april 2020

Anonym trådstarter

Øv Det er jeg ked af at høre træls døje med smerter hverdag 

Anmeld Citér

29. april 2020

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Ja, er også 33 og har daglige og voldsomme smerter i ryg og nakke. 

Øvelser er gode at lave. 

Hvilken øvelser?

hvor har du dem fra?

Anmeld Citér

29. april 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hvilken øvelser?

hvor har du dem fra?

Jeg har dem desværre ikke, mistede papiret. 

Jeg skulle være startet til fysioterapeut, og der kan man få øvelser så man kan træne dem derhjemme.. 
Har du været til lægen og snakket med at få tid hos fysioterapeut?

Du vil få hjælp til hvilke øvelser der vil være gode for dig.

Anmeld Citér

29. april 2020

Malene76

jeg er kun 33 år

Jeg har i mange år haft ondt i ryggen der endte med en diskusprolaps i 2014 hvor jeg var 38. Har i sommers igen fået skannet ryggen og har slidgigt og min ryg runder for lidt så jeg er disponeret for hold i ryggen, hvilket jeg nok har haft cirka 8 millioner gange. Det eneste jeg synes der har afhjulpet mange smerter og smertestillende i rå mængder, er træning hvor du styrker musklerne så de støtter op om de svage punkter. For mig var det et vendepunkt at starte med at træne i Loop. Jeg træner 2-3 gange i ugen og nu er mine smerter (før Corona og lukning af DK) meget mindre og nemmere at håndtere. 

ps. Har gået til fysioterapeut mange gange og har lavet masservis af øvelser hjemme på gulvet men det var bare aldrig rigtig nok  

kh. Malene 

Anmeld Citér

30. april 2020

Mortilpiger

Profilbillede for Mortilpiger

Jeg vil klart anbefale dig at begynde på noget styrketræning, så du kan få styrket dine muskler. Få lavet et program af en personlig træner - selvfølgelig først efter et “go” fra din læge, så du er sikker på der ikke er noget alvorligt i vejen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.