Drikkeflaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Har I nogle ideer til en drikkeflaske med sugerør, som også kan tåle at ligge ned uden der pisser væske ud? 

Vores datter er stor fan af dem, da hun ikke altid "gider" hælde, så dem med drikketud irriterer hende.. Og så købte vi nogle fra Bilka fra Philips Avent.. Men de er mega utætte ligeså snart de ligger ned 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2020

Soonmom

Vi har brugt Philips og har aldrig haft problemer

https://filur.dk/avent-isoleret-sugerorskop-12m?gclid=CjwKCAjwqJ_1BRBZEiwAv73uwP1YNxNto8e52DJgA4E0Sq3lHzBgP2G9xmmm4V7rsTEYNRsux72EdBoCPEQQAvD_BwE

Anmeld Citér

28. april 2020

Unicorn1

Soonmom skriver:

Vi har brugt Philips og har aldrig haft problemer

https://filur.dk/avent-isoleret-sugerorskop-12m?gclid=CjwKCAjwqJ_1BRBZEiwAv73uwP1YNxNto8e52DJgA4E0Sq3lHzBgP2G9xmmm4V7rsTEYNRsux72EdBoCPEQQAvD_BwE

Er det dem her? 

Og vasker du også sugerøret/membranen op i opvasker? For jeg ved ikke, om det er det, der er gået galt her.. Gider bare ikke vaske det op i hånden, da man ikke kan komme ind i sugerøret 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. april 2020

Soonmom

Unicorn1 skriver:

Er det dem her? 

Og vasker du også sugerøret/membranen op i opvasker? For jeg ved ikke, om det er det, der er gået galt her.. Gider bare ikke vaske det op i hånden, da man ikke kan komme ind i sugerøret 

Jaja jeg putter det hele i opvasker

Anmeld Citér

28. april 2020

Unicorn1

Soonmom skriver:

Jaja jeg putter det hele i opvasker

Hvor har du købt dem? Og det var dem der? 

For de er nemlig ikke helt ens med dem, vi har købt.. Så kan være, at de der er bedre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.