Indkøring nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. april 2020

Anonym trådstarter

Hvordan gør I andre?

Jeg har udsat til 10. maj og håber, at de ændrer reglerne lidt, for i min dagpleje må man ikke gå med ind, højst stå i haven.

Jeg synes ikke, jeg kan køre min 1-årige ind på en legeplads. Han kravler jo rundt og vil være våd over det hele på kort tid. Selvfølgelig kan han få regntøj på, men det er for varmt i længden. Og så de små totalt mudrede, sandede hænder. Det er fint nok i kort tid, han leger også i haven herhjemme, men stadig.
Han gider ikke sidde i en barnevogn og lege særlig lang tid.
Samtidig bryder jeg mig ikke om, at det er en fremmed, der skal føre ham med ind på et fremmed puslebord og et fremmed hus - at jeg slet ikke når at være der. Nu kender vi det lidt, fordi storebror gik der, men det er ved at være nogle måneder siden, han var der sidst.

Hvad gør I andre?!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2020

Soonmom

Vi starter indkøring på en onsdag og det forgår også udendørs, set intet problem i det (det er ikke engang unormalt ved denne årstid  

Hun kommer ud alligevel herhjemme og kan vitterligt ikke se forskel på at lege i en sandkasse eller lege på en stue 

Og uanset hvad vil der jo være en "fremmede" der skal skifte ham ( jeg har aldrig skiftet nogen af mine under indlæring, så det har været den "fremmede" der skiftede der første gang )

Anmeld Citér

27. april 2020

koeapabshicar

Jeg er ved at kører mit barn ind i dagpleje. I min kommune blev der lavet nye regler i slut sidste uge at forældre i en indkøring gerne må komme med ind. Prøv at undersøg om det ikke også er lavet om i din. :-) 

Anmeld Citér

27. april 2020

Ano18

Jeg kørte min ind sidste uge. Gik m ind. Vi var en voksen, min søn og jeg. 1 time indenfor første dag. 1/2 time indenfor anden dag og 1/2 t udenfor. Udenfor ville han formentlig ikke have skabt relation m den voksne pga han kun ville registrere det som en legeplads, var vi enige om. Han er knap 1,5 år. Og der er gang i ham så han leger nemlig bare løs uden at have brug for voksen-kontakt. Derefter to dage alene 1 time hver dag og så fri fredag. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.