Skifte børnehave fordi vi skifter kommune?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
6 svar
1 synes godt om
26. april 2020

Anonym trådstarter

Vi flytter fra Århus kommune til Randers Kommune.

Må vores søn afslutte sit sidste år i Århus kommune børnehave?

eller SKAL han over i en Randers børnehave???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2020

Soonmom

Han må gerne blive i hans børnehave, selvom det er i en anden kommune

Anmeld Citér

26. april 2020

Rockertand

Anonym skriver:

Vores ældste har gået i børnehave i en kommune langt væk fra bopælen, der skulle gives betalingsgaranti fra hjemkommune til pasningskommune, men derudover var der ingen problemer.

Vær blot opmærksom på, at I kan risikere at skulle betale en anden sats.

Anmeld Citér

26. april 2020

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

I min børnehave har vi er par stykker fra en anden kommune - der er også en fordel i at starte i ny børnehave, for så kan han følges i skole/SFO med de nye venner han får. 

Anmeld Citér

26. april 2020

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Vores ældste har gået i børnehave i en kommune langt væk fra bopælen, der skulle gives betalingsgaranti fra hjemkommune til pasningskommune, men derudover var der ingen problemer.

Vær blot opmærksom på, at I kan risikere at skulle betale en anden sats.

Tak 

Anmeld Citér

26. april 2020

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

I min børnehave har vi er par stykker fra en anden kommune - der er også en fordel i at starte i ny børnehave, for så kan han følges i skole/SFO med de nye venner han får. 

Han går i den bedste BH der findes - ALLE vild ha deres børn ind i den, vores stille genert søn er blomstret efter ha kommet i denne BH vi forlader den ikke lige meget hvad!

Det med følges ad kan jeg ikke bruge til noget - Jeg gik i bH ved siden af skolen og jeg endte i en klassen hvor ingen af mine venner fra Bh var i -

og der kan ske alt muligt hans venner kan starte i en anden, skole, anden klasse osv osv det er ikke det værd at forlade sådan en fantastiske BH som udvikler ham hvert eneste dag - Vores venner børn går i de meste triste BH desværre de fortæller de mest trist historier de går i den BH han skal i, de siger vi ikke skal flytte lige meget hvad!

0-6 år sker der en KÆMPE udvikling i hjernen! Det er ikke det værd at skifte for os 

Anmeld Citér

26. april 2020

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Han går i den bedste BH der findes - ALLE vild ha deres børn ind i den, vores stille genert søn er blomstret efter ha kommet i denne BH vi forlader den ikke lige meget hvad!

Det med følges ad kan jeg ikke bruge til noget - Jeg gik i bH ved siden af skolen og jeg endte i en klassen hvor ingen af mine venner fra Bh var i -

og der kan ske alt muligt hans venner kan starte i en anden, skole, anden klasse osv osv det er ikke det værd at forlade sådan en fantastiske BH som udvikler ham hvert eneste dag - Vores venner børn går i de meste triste BH desværre de fortæller de mest trist historier de går i den BH han skal i, de siger vi ikke skal flytte lige meget hvad!

0-6 år sker der en KÆMPE udvikling i hjernen! Det er ikke det værd at skifte for os 

Det kan jeg godt forstå at I vælger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.