Anonym skriver:
Som overskriften siger, så handler dette om rygning. Jeg er en af dem, som ser meget ned på gravide der ryger, og jeg stoppede selv straks efter jeg fandt ud af at jeg var gravid . Jeg har været stoppet i en halv anden måned, men i dag har jeg bare haft en lorte dag, ligeud sagt! Så jeg tændte en cigaret
Jeg røg den halve og slukkede den derefter i dårlig samvittighed, og nu er jeg bare så bekymret!!
Jeg ved det, det er egoistisk og virkelig dårligt af mig.(jeg gør det aldrig igen!) Men mit spørgsmål er, tror i den halve kunne have skadet baby? 
Er der nogle af jer, der faldt i under graviditeten?
Kort og kontant ... nej. En halv cigaret skader ikke.
prøv og tænk rationelt. Selvfølgelig er der dumt at ryge under graviditet. Det ved alle. Og det er super sejt af dig at du stoppede.
men før man vidste det. Hvor mange røg så ikke under graviditeten for bare 20-30 år siden? Min mor f.eks. Hun pulsede 30-40 smøger om dagen med mig i maven og selv mens hun ammede bagefter. Man vidste ikk bedre dengang. Og jeg er frisk som dn havørn, er stortset aldrig syg, har ingen allergier af nogen art osv.
jeg røg selv engang i mellem i min graviditet. (Ikke noget jeg er stolt af) men mit barn fejler heller ingenting.
Men igen. Selvfølgelig skal man ikke gøre det. Men nej. Det har ikke skadet.
Anmeld
Citér