Vi står med en positiv test og er 5+2 i dag. Var nede for at få abort pillen i dag, men blev så meget i tvivl. Har en datter fra august 18, så hun vil være lidt over 2 år til den tid.
Vi ved virkelig ikke om vi vil beholde. Jeg synes det er så uansvarligt at vi ikke har passet bedre på. Jeg regnede på min cyklus og taster alt ind, så lige siden datteren kom, har min cyklus faktisk være stabil og gået godt. Men nu fuckede den op i det. Jeg står med nyt job som kræver meget oplæring. Vi har et ægteskab som har kæmpet meget for at opretholde kærligheden, da datteren græd i 4 måneder og sover stadig ikke igennem. Alt har været rutine og hverdag så vi har haft vores gnidninger og talt meget om at vi skal bruge tid sammen. Det vil så nok glippe lidt når den lille kommer. Pladsen i lejligheden er lidt lille og her er så lydt. Så tænker at den lille vil vække datteren når hun nu sover så dårligt ♀️ det positive er at de får glæde af hinanden, vi har snakket om 2 børn, men ikke været sikre på at vi ville have en mere. Mange siger det er godt at få det overstået med den dårlige søvn osv.
Synes det er svært så vil høre hvor mange der har fået abort fordi det ikke var planlagt og bare ikke passede ind.
Anmeld
Citér