Jeg bliver fucking sindsyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.317 visninger
8 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. april 2020

Anonym trådstarter

Sådan føles det i hvert fald. 
min søn på 8 år er startet i skole igen efter alt det her Corona. 
i morges surmulede han i 30 min og LIGE INDEN vi sku ud af døren blev han skide sur over hvilken trøje han sku have på. Til sidst blev jeg sur og tog jeg fat i hans arm og sagde at “nu sku han kræftedeme og fandme så” i mine sætninger. Og så smed jeg ham på værelset hvor efter jeg skældte endnu mere ud. 
hold kæft en lorte mor i den situation. Øv hvor gør det ondt nu. 
Han er meget negativ nogle gange og har ingen tålmodighed. Hvilket jeg godt kan forstå pga omstændighederne med mor og far altid skændes

hans far og jeg er på vej til at gå fra hinanden og hans far er sur og negativ hele tiden og skælder mig ud hele tiden, så lige da dette skete knækkede filmen bare i stedet for som normalt bare at bevare roen...

øvvv trænger til et kram 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2020

esioul

Anonym skriver:

Sådan føles det i hvert fald. 
min søn på 8 år er startet i skole igen efter alt det her Corona. 
i morges surmulede han i 30 min og LIGE INDEN vi sku ud af døren blev han skide sur over hvilken trøje han sku have på. Til sidst blev jeg sur og tog jeg fat i hans arm og sagde at “nu sku han kræftedeme og fandme så” i mine sætninger. Og så smed jeg ham på værelset hvor efter jeg skældte endnu mere ud. 
hold kæft en lorte mor i den situation. Øv hvor gør det ondt nu. 
Han er meget negativ nogle gange og har ingen tålmodighed. Hvilket jeg godt kan forstå pga omstændighederne med mor og far altid skændes

hans far og jeg er på vej til at gå fra hinanden og hans far er sur og negativ hele tiden og skælder mig ud hele tiden, så lige da dette skete knækkede filmen bare i stedet for som normalt bare at bevare roen...

øvvv trænger til et kram 

Ja det var ikke hensigtsmæssigt, men det er du også godt klar over 

Det lyder til du er presset fra flere fronter.. Håber det snart bliver bedre..

Kram 

Anmeld Citér

23. april 2020

LSS

Du er ikke en dårlig mor eller en lorte mor. Du er en presset mor. Du gør det bedste du kan❤️❤️❤️

Anmeld Citér

23. april 2020

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Ja det var ikke hensigtsmæssigt, men det er du også godt klar over 

Det lyder til du er presset fra flere fronter.. Håber det snart bliver bedre..

Kram 

Tak  ja meget... øv  og så der lang tid til kl.13:30 så jeg kan give ham en krammer

Anmeld Citér

23. april 2020

Anonym trådstarter

LSS skriver:

Du er ikke en dårlig mor eller en lorte mor. Du er en presset mor. Du gør det bedste du kan❤️❤️❤️

Tak  føler mig sådan.. bare ikke fair at man kommer til at lade sin vrede gå ud over sit barn pga andre ting og så skæ han i skole og starte hans dag sådan øv 

Anmeld Citér

23. april 2020

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Tak  føler mig sådan.. bare ikke fair at man kommer til at lade sin vrede gå ud over sit barn pga andre ting og så skæ han i skole og starte hans dag sådan øv 

Husk når du ser ham og undskylde for din opførsel... og så forklar ham hvorfor du reageret som du gjorde... det kan man godt til børn... det er vigtigt, at man som voksen kan undskylde overfor sine børn, når man handler forkert.... for det kommer man til en gang imellem, da ingen er fejlfrie som forældre.... pøj pøj.. husk at vi alle fejler.. vigtigst at man erkender det...

Anmeld Citér

23. april 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Enig med de andre..

få i talesat hvad der gik galt..

men husk hans negativitet lige nu kan også skyldes at det som barn er enormt svært at rumme alle de nye grænser og regler de er vendt tilbage til i skolen..

så det har slet ikke været trøjen der var problemet men nok nærmere en frustration over situationen som den er lige nu...

og ja at ens forældre er uvenner tager børn nemt på sig selv som deres skyld og bliver sure på sig selv og derfor reagerer udadvendt...

er der ikke noget familie han evt kunne overnatte hos og stadig passe skolen i en periode? så kunne både han og I få lidt luft og ro på...

puha et møgtidspunkt at gennemgå et brud uanset hvordan det foregår...

KÆMPE kram herfra til både dig og ham...

Anmeld Citér

25. april 2020

Janet1989

Sig undskyld til ham når du ser ham. 

og overvej om i ikke skal have gjort noget ved jeres familiedynamik derhjemme - lyder ikke til at i har det særlig godt hjemme, hvis far altid er sur og tvær. Og ved at gå fra hinanden? Altså, er i sammen eller ikke? For jeg ville nok bede ham flytte, hvis i alligevel ikke er rigtige kærester mere 

Anmeld Citér

25. april 2020

Babilooo

Jwg ville bede ham om at flytte, hvis I ikke er partnere længere. Og så søge noget hjælp ifht at få samværet op at stå.

lige nu bøder jeres barn for at I ikke kan være i det. Er der en bedste eller anden der kan hjælpe  og have ham overnattende.

Jeg ville ikke tænke så meget over morgenen men mere den generelle stemning hos jer. måske få gjort mere ud af bruddet. Det er hårdt at gå op og ned af hinanden.

Er manden til at tale med i forhold til at tænke på hvordan I taler overfor drengen. Eller er han bare pissed på dig og lytter ikke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.