Hormonspiral - bivirkninger efter 6 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. april 2020

Celine89

Jeg fik hormonspiral for 8 måneder siden, og har ikke haft de store problemer med den, kun lidt pletblødning i starten. Siden har min menstruation været regelmæssig, med mindre blødning end normalt, hvilket jo er helt efter bogen.

De sidste par måneder har jeg haft meget ømme bryster op til mens. Denne gang har jeg så slet ikke fået mens, og mine bryster bliver ved med at være ømme. Det har været en uge nu, og jeg er ved at blive sindssyg. De gør simpelthen så ondt! Og er minsandten også vokset så meget, at jeg ikke kan være i nogen af mine bh’er.

Er der nogen der har oplevet lignende bivirkninger efter de første seks måneder? Forsvandt det igen? Jeg synes slet ikke jeg kan finde noget på google om bivirkninger efter det første stykke tid.

Jeg har for en god ordens skyld taget en graviditetstest, og den var negativ, så jeg er ikke gravid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

har du tidligere haft anden hormon prævention?

alt efter din alder så kan jeg huske at da jeg skulle starte p-piller så var en af side effekterne at brysterne voksede ekstra...

og overvej at det kan være en graviditet der bare ikke slår ud på testen endnu...

tag eventuel kontakt til gynækologen der har sat den op og bed om et tjek..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.