Anonym skriver:
Et spørgsmål til jer der ikke havde mange familie medlemmer omkring jeg da i voksede op
var det noget i lagde mærke til?
var det noget i var ked af? Osv?
- Vores børn har næsten ingen familie relationer omkring sig og det gøre lidt ondt for tiden 
jeg er opvokset med mange fætre og kusiner men ikke Så nærværende bedste forældre men de var der
Jeg har haft en familie der har været splittet pg hvor mange ikle har set hinanden... mine forældres omgangskreds var heller ikke stor, og vi habde egentlig kun min mormor som vi børn så ift familie.
Jeg må erkende at de som barn ikke har betydet det store, vi sov ved mormor og søgte tilflugt ved hende - så der har værwt en tæt tilknytning....
Det er først som voksen at det er noget der i dem grad har påvirket mig.... og det slog mig hårdt til min datters konfirmation og min gæsteliste lød på 8 mennesker - hvor de 4 var min nyfundende søster med mand pg børn - og 3 var mine søskende....der fik det virkelig op for mig hvor lidt familiebånd jeg har(uden mulighed for at styrke det med egen familie medlemmer) heldivis havde min mands familie en større deltagelse. Min datters fars familie var også kun på 7...hvem hun ikke er tit...
Så jeg ser at mine børn, godt kan savne merw familie - hvor man kan ses, deltage i fester og alt det der høre med... især at have nogle bedsteforældre.... min mindste har, men min datter har ikke og aldrig haft et typisk bedsteforældre forhold til mine forældre da de levede.....og det er jeg ked af på hendes vegne må jeg erkende....
Jeg bliver lige om lidt forhåbentlig færdig med mim uddannelsr og i den forbindelse er det kun min mand og børn der husker det og fejre mig.... og må sku erkende at de der særlige begivenheder der savner jeg et større netværk og ikke mindst familie... jeg har familie bar ikke meget jeg ser af flere årsager.
Anmeld
Citér