Nub teori ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
3 svar
1 synes godt om
22. april 2020

Millia

Lad os komme med et gæt på hvad der gemmer sig i hinandens babyhuler 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2020

AnoMor

Profilbillede for AnoMor

Der gemmer ser foehåbentlig ingenting i min mave. Hehe. 

men vil ss gerne give er gæt på din. Jeg gætter på en pige

Anmeld Citér

22. april 2020

Millia

AnoMor skriver:

Der gemmer ser foehåbentlig ingenting i min mave. Hehe. 

men vil ss gerne give er gæt på din. Jeg gætter på en pige

Tak for dit gæt, det er spændende. Min mand har siden vi fandt ud af den glædelige nyhed, været overbevist om, at det er en dreng der gemmer sig derinde. Jeg selv har ingen fornemmelse haft, men hvis jeg skal tro noget ud fra billederne her, vil mit gæt også være, at det er en pige jeg bærer på. Men jeg har slet ikke styr på nub, hvad kigger du efter? ��

Anmeld Citér

22. april 2020

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Millia skriver:

Tak for dit gæt, det er spændende. Min mand har siden vi fandt ud af den glædelige nyhed, været overbevist om, at det er en dreng der gemmer sig derinde. Jeg selv har ingen fornemmelse haft, men hvis jeg skal tro noget ud fra billederne her, vil mit gæt også være, at det er en pige jeg bærer på. Men jeg har slet ikke styr på nub, hvad kigger du efter? ��

Det bliver spændende da jeg var gravid med min søn var jeg overbevist om det var en pige. Men det var nok mest af alt fordi jeg ønskede en dreng og jeg sjældent får hvad jeg ønsker 

jamen hvis du ligger på nederste billede. Så nede ved numsen er der en streg der er meget tydeligere end de andre. Næsten helt hvid. 
man siger at hvis den peger nedad eller ligger parallel med rygsøjlen så er det en pige. Peger den mere op af og ikke parallel så er det en dreng. 
Det er ihverfald hvad jeg har lært

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.