brystvorter der gør NAS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
2 svar
2 synes godt om
21. april 2020

Blablaa

Profilbillede for Blablaa

Jeg kæmper pt. med et virkelig ømt underliv og nogle brystvorter der gør nas! Er kommet i behandling for blærebetændelse, selvom min urintest ikke viste blærebetændelse. For vi kan ikke finde ud af hvor smerten sidder helt?   Fik også der taget en graviditetstest i den anledning. Hvilket var negativt. Jeg er ca? 4 uger henne?(nu regner jeg ikke med at jeg er det, da testen var negativ) I følge en app. Så det kan jo også være jeg bare ikke kan teste det endnu.

Hvad har i som har været gravide/er gravide, gjort ved nogle brystvorter som virkelig gør nas. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Blablaa skriver:

Jeg kæmper pt. med et virkelig ømt underliv og nogle brystvorter der gør nas! Er kommet i behandling for blærebetændelse, selvom min urintest ikke viste blærebetændelse. For vi kan ikke finde ud af hvor smerten sidder helt?   Fik også der taget en graviditetstest i den anledning. Hvilket var negativt. Jeg er ca? 4 uger henne?(nu regner jeg ikke med at jeg er det, da testen var negativ) I følge en app. Så det kan jo også være jeg bare ikke kan teste det endnu.

Hvad har i som har været gravide/er gravide, gjort ved nogle brystvorter som virkelig gør nas. 

Jeg har bare ladet det være.. Det går over igen.. Altså mine er så kroniske ømme, men når de har gjort virkelig ondt, så har jeg bare ladet være med at røre for meget ved dem

Anmeld Citér

21. april 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tag en vatteret bh på, det dæmper for følsomheden hvis man kommer til at strejfe dem eller lign  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.