Inhalering af helium - gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.050 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. april 2020

Anonym trådstarter

Hej alle

Da jeg tidligere skulle springe en balon med helium i, inhalerede jeg det en smule ubevidst og nu sidder jeg og tænker på om det kan skade baby i maven? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Hej alle

Da jeg tidligere skulle springe en balon med helium i, inhalerede jeg det en smule ubevidst og nu sidder jeg og tænker på om det kan skade baby i maven? ��

Altså var det sådan, at du satte munden op til hullet, eller trak du bare vejret ved siden af ballonen, mens den sprang? 

Anmeld Citér

21. april 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hej alle

Den ene gang du har gjort det har ikk taget skade. Men det er selvfølgelig heller ikk noget du skal fortsætte med. Men det er du jo godt klar over. 
slap du bare helt af 

Anmeld Citér

21. april 2020

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Altså var det sådan, at du satte munden op til hullet, eller trak du bare vejret ved siden af ballonen, mens den sprang? 

Jeg trak bare vejret imens den sprang ��

Anmeld Citér

21. april 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Den ene gang du har gjort det har ikk taget skade. Men det er selvfølgelig heller ikk noget du skal fortsætte med. Men det er du jo godt klar over. 
slap du bare helt af 

Det håber jeg �� det var trodsalt ikke bevidst og selvfølgelig skal jeg ikke gøre det igen ��

Anmeld Citér

21. april 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Det håber jeg �� det var trodsalt ikke bevidst og selvfølgelig skal jeg ikke gøre det igen ��

Bare rolig. Det er ikke skadeligt den ene gang. Det kan du være sikker på. 

Anmeld Citér

21. april 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Jeg trak bare vejret imens den sprang ��

Så skal du slet ikke være nervøs .. Du kan trods alt ikke forhindre at "inhalere" dårlige ting, som fx bilos, anden forurening fra fabrikker, røg fra cigaretter ude i naturen osv.. Så den minimale mængde helium, du MÅSKE har fået i dig, det gør bestemt ikke noget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.