(februar) Er det ikke tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

Diana...

til en lille opdatering på de små? synes det er lang tid siden vi har haft en hvordan det er nu tråd ha ha.

Alder:

Vægt:

Længde:

Dagsrytme:

Hvordan sover de om natten:

Mad:

tosse streger:

Billed:

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Diana...

Alder: 8 måneder og 2 dage

Vægt: 11.2 kg

Længde: jeg vil skyde på 75-76 sidst var han 73 og det er over en måned siden.

Dagsrytme: Vi står op lidt i 7 han bliver puttet igen ved 9 tiden og sover 2 - 2 1/2 time er oppe til ved en 2 tiden og hvis jeg heldig kan jeg få ham til at sove max 45 min der men nogen gangen springer han den over og er vågen til kl 19 hvor han så bliver puttet godnat.

Hvordan sover de om natten: Jamen vi jo ENDELIG kommet ud af 2 1/2 måneds h..... men MAX 2 timers søvn om natten, jeg gjorde intet det var ham selv der lige pludselige bare skulle sove han vågner 1 gang og vil have sutten og det er typisk når vi år i seng der ved 22-23 tiden ellers sover han til kl ca 7 morgen så det bare SKØNT endelig at få sovet og være over det bisse noget.

Mad: Det samme som os og en nat flaske og formiddags flaske

Tænder: 8 tænder og vi kan se en mere men den rykker sig hvis ikke endnu.

tosse streger: han har fundet ud af han kan kravle over alt så han kravler op i hundekurven hele tiden og så kravler han op i sin ligge stol og sætter sig og ned igen den anden side. Han åbner ALT hvad der kan åbnes så jeg har dagligt dvd film papir osv over HELE stuen. 

Billed: et af Lucas i hunde kurven med Jackie og strit hår, og et hvor han står og banker på have døren.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. oktober 2009

Diana...

MoarDS skriver:

til en lille opdatering på de små? synes det er lang tid siden vi har haft en hvordan det er nu tråd ha ha.

Alder:

Vægt:

Længde:

Dagsrytme:

Mad:

tosse streger:

Billed:

Knus Diana

Jeg tilføjet lige tænder i min egen den kan i jo os tilføje hvis det er.

Anmeld

23. oktober 2009

Muffinmus

Alder: snart 8 mdr

Vægt: 6800 g

Længde:hmm 71 cm måske

Dagsrytme:fino, alt kører som det skal, ingen klager lige nu.2 lure i løbet af dagen, i seng mellem 18.30-19. op mellem 7-8.

Hvordan sover de om natten: Sover fint og sover igennem de fleste nætter

Mad:Lidt kræsen, mad har aldrig været hendes ven. Får grø og mos, kiks og frugt osv. har prøvet rugbrød 2 gange for et par dage siden, nu hun snart er 8 mdr..og troede hun skulle i dp 1 nov, men nej.

tosse streger:Ingen, hun er bare dejlig.. hun har endnu ikke været i planter, venter bare på hun opdager dem for alvor.Elsker dyr og bliver helt vild når kattene kommer gående.

Tænder: 1- snart nr 2 på vej.

Billed:

Anmeld

24. oktober 2009

louisepigen23

Marcus

Alder: 6 mdr 24 dage

Vægt: Jeg ved det ikke helt præcis, da det er ved at være længe siden sundhedsplejersken har været her... men for ca 2½ mdr siden, da hun var her sidst, vejede han 7,1 kg... så jeg tror han nærmer sig de 9 kg hvis han ikke er over det...

Længde: dengang var han 68 lang... men tror han er godt oppe i 70´erne for han er lang

Dagrytme: Han vågner omkring 6-7 om morgenen og er ikke særlig god til at sove i løbet af dagen, til gengæld sover han hele natten... det skal lige siges at han self sover i løbet af dagen men højst en time af gangen ca...  

Hvordan sover han om natten: Han sover rigtig godt om natten... Allerede når han har fået aftens mad varer der ikke længe før han falder i søvn og når han har fået sin natflaske falder han i søvn næsten med det samme bagefter... og så vågner han først ved 6-7 tiden normalt så det er jo dejligt..

Mad: Han får en flaske om morgenen og natflaske, ellers får han risgrød til frokost og som regel kartoffelmos til aften... ellers nogle enkelte godbidder indimellem

Tænder: Han har ingen tænder endnu, men tror meget snart de er på vej, for han vil simpelthen sidde med fingrene i munden konstant og så savler han helt vildt meget...

Tossestreger: Han er netop begyndt at grine helt vildt... det er vildt sjovt... Han er en rigtig frækkert og alt skal i munden.... og så er han omringet af pigerne i mødregruppen... han har både holdt i hånd med den ene og den anden....

MoarDS skriver:

Alder:

Vægt:

Længde:

Dagsrytme:

Mad:

tosse streger:

Billed:

Knus Diana

Anmeld

24. oktober 2009

zille_87

Alder: 7 måneder og 12 dage

Vægt: Vil gætte på 9 - 9½ kg (måske mere) har ikke haft SP længe og hun kommer ikke før d. 13 november.

Længde: vil gætte på omkring 74 cm

Dagsrytme: Står op omkring kl 7, sover til formiddag og eftermiddag.

Hvordan sover de om natten: Sover fra kl. 19:30 / 20:00 og helt frem til 7 ca.

Mad: Spiser havregrød til morgen, rugbrød til frokost, flaske til mellemmåltid, aftensmad er det samme som vores, og en flaske inden sengetid. hun får indimellem yoghurt  sammen med mellemmåltid.

tosse streger: Har tungen ude af munden hele tiden *hehe* og piller ved alt hun kommer i nærheden af..

Tænder: 2 stk i undermunden og 1 enkel hjørnetand

Billed:

Anmeld

2. november 2009

Moar'en

Alder: 8 mdr og 10 dage.

Vægt: 9,2 kg

Længde: 71 cm

Dagsrytme: Vågner kl ca. 6.00 og kommer så over i min seng og sover så videre til kl ca 8-8.30. sover så en formiddagslur, sover igen lidt over middag og tager så en lur igen om efter midagen.

Hvordan sover de om natten: Er på¨det sidste begyndt at sove rigtig godt, bliver puttet kl ca 19 vågner og spiser ved 22 tiden og sover så til kl ca 4-6 og spisser igen

Mad: Havregrød til morgen, 1 lille flaske mælk til formiddag, grød med grønsagsmos til middag, eftermiddagen er lidt forskellig, mælk, frugt, bræd eller hvad jeg lige synes dog næsten altid lidt mælk, og aften spiser han kartofler, grønsager og kød.

tosse streger: Piller ved alt, han er meget nysgerrig, klapper og så kan man rigtig se hvordan han charmer når der kommer gæster, han elsker at få folk til at grine. Og så rækker han tunge hele tiden

Billed:

Anmeld

2. november 2009

Mca<3

Alder:7 mdr om 3 dage .

Vægt:10.2

Længde:hmm ,, et gæt ,, 78 cm

Dagsrytmeover formiddag 2 timer og eftermiddag 2 timer .

Hvordan sover de om nattenom regel helt igennem fra kl 21 30 til ca 7

Madpiser 3 ske måltider og ammes sfter behov .. Ikke kræsen

tosse streger:HMM  ,, engle-barn er han .

Billed

Anmeld

2. november 2009

hc=k

Alder: 7 Måneder og 2 dage

Vægt: Omkring 9-9½ kg vil jeg tro

Længde: 72-73 cm

Dagsrytme: Vågen 2 timer og sover mellem 1-4 timer og så forfra.

Hvordan sover de om natten: Sover igennem fra 18.30 til 05.30 hvor han gerne lige vil have en lille flaske med 13o ml og så sover han til kl 7-8 stykker.

Mad: Havregryn eller yougurt til morgen, Øllebrød til middag, det samme som os til aftensmad og så får han en flaske i ny og næ i løbet af dagen.

tosse streger: Han kan ikke så meget endnu, men han ryster på hovedet imens han råber og klapper.

Anmeld

3. november 2009

novalfrida

Alder: 8mdr og 3 uger i morgen

Vægt: 9 kg cirkus

Længde: ?

Dagsrytme: står op kl 7.30-8.00. 1 lur kl 9.00 sover alt fra 1-3 timer,sover igen tidligt eftermiddag,og så blir hun puttet kl 19.30

Hvordan sover de om natten: vågner og græder tit, får mad en gang om natten

Mad: havregrød,bondebrød,frugt/ammes,aftensmad som os,vælling

tosse streger: uh der er så mange

Tænder: 4 styks....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.