Familie hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2020

321

Profilbillede for 321
*Toffee* skriver:

Jeg vil anbefale dig at kigge på selskabsracerne og se om du kan finde en egnet race der. De korthårede fælder i øvrigt ofte en del, så det skal du være opmærksom på.

Og jeg vil også anbefale dig at holde dig fra fancy blandingshunde. Det er bare dyre hunde blandet af to forskellige racer  så hellere give beløbet for en med en god stambog.

Tak. Jeg kan ikke tåle de langhårede hunde. Der får jeg en allergisk reaktion . Men helt korthårede hunde med pels som f.eks dansk/svensk gårdhund kan jeg godt bo sammen med. Har haft to stks uden problemer. Så er på udkig efter de korthårede eller en allergi venlig af slagsen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2020

*Toffee*

Profilbillede for *Toffee*
321 skriver:

Tak. Jeg kan ikke tåle de langhårede hunde. Der får jeg en allergisk reaktion . Men helt korthårede hunde med pels som f.eks dansk/svensk gårdhund kan jeg godt bo sammen med. Har haft to stks uden problemer. Så er på udkig efter de korthårede eller en allergi venlig af slagsen.

Når du med succes har haft dansk svensk gårdhund - er det så ikke bare sådan en du skal have igen? 

Anmeld Citér

19. april 2020

321

Profilbillede for 321
*Toffee* skriver:

Når du med succes har haft dansk svensk gårdhund - er det så ikke bare sådan en du skal have igen? 

Jo men det gider manden ikke. Så ville lige se hvad der ellers er af muligheder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.