Hej
Jeg kan godt forstå ddig.
Tænker har du måske skrevet til institution og hører om de forsætter med at del 2 årige op på den måde de gør nu? (for da vi skal være delt op. Kan jeg ikke forstille mig de vil lede en pædagog være alne med fx 4 børn under 2 år. De kræver en del især. Hvis de ikke kan gå og spise slev)
Jeg selv er pædagog i vuggestuen. Og undskyld mit sprog. Vi har løbet rundt for at gør klar.
Vi har en lille kurv med legetøj til hver dag. Der er ikke meget. Vi laver næsten ikke andet end at vaske hænder. Og vaske sengetøj.
Vores legeplads skal deles op med hegn som. Som ikke giver mening. Vi må ikke gå tur for de vil side for tæt på hinanden

Vi er mange der dygtig og vi klar den. Jeg synes virkelig selv vi har en fantastisk vuggestue og det får vi af vide af alle forældre. Vi ser børn og er der for børn.
Hele sidste uge. Har jeg samme med 1 pædagog mere og vores medhjælper. Fra ca. Kl. 13 til kl. 15.30 for mig ikke været samme med børnene. For der er så meget vi skal gør.
Jeg vil ikke gør nogle bange eller ked af.
Normalt er vi pædagoger gode til at finde ud af det. Men det her tror jeg desværre kommer ud med at en del pædagogdr bliver sygemeldt. Vi er i forvejen presset.
Men det her er virkelig meget. Håber på at regeringen vil lempe nogle af tiltagene til institutionerne.
Fx vi skal vaske sengetøj hver dag. Men ikke barnevogn som er vuggestuen i vores vuggestue har hvert barn en barnevogn der er deres med sengetøj i og det hele. Der er ingen andre end fx Kalle der bruger Kalles vogn. 

Vores forælder må ikke komme ind og aflevere de skal ringe 10 min før de kommer og aflevere eller hente.
Skal man ikke på arbejde eller skole. Vil jeg virkelig håbe at i har mulighed for holde jeres børn hjemme.
Og dog ønsker jeg på ingen måde at børn i udsatte positioner skal blive hjemme.
Selvom jeg pædagog skriver dette. Fortalt jeres institution noget andet så skal i følge det.
Anmeld
Citér