Tikkende bombe i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. april 2020

Anonym trådstarter

Jeg er så bange. Jeg mistede i januar en graviditet som sad uden for livmoderen - det slog mig totalt ud. Både fordi de var en forfærdelig smertefuld oplevelse og fordi vi mistede den lille baby vi drømte om. Jeg fik at vide at jeg ved en nu graviditet ville have større risiko for at graviditeten igen sidder forkert, pga af arvæv osv. 

nu er jeg gravid igen 4+5 og jeg er bare så bange! Jeg kan ikke sove, jeg kan ikke koncentrere mig om mit arbejde og jeg er ikke en særlig nærværende mor for min datter.
Jeg har testet hver dag siden 3+4 og de er uden tvivl positive, men der er ikke den store udvikling, altså der er ikke to lige tydelige streger. jeg tolker hvert eneste lille niv i min mave som om at det er ved at gå galt og jeg føler mig som et nervevrag!! 

Jeg overvejer om jeg skal ringe til min læge og fortælle om mine bekymringer, men hvad skal de gøre ved det? Der kan jo intet ses på en scanning endnu og de har jo ikke en spåkugle hvor de kan se fremtiden...!

Den tikkende bombe i maven giver større bekymring end den skaber glæde lige nu og jeg er bange for hvad fremtiden bringer for os...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Synes bestemt godt, at du kan ringe til lægen.. Nej de kan ikke se noget endnu, men du og lægen kan tale sammen om din frygt/angst 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.