Hæmorider åhhhhhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. april 2020

Anonym trådstarter

Undskyld på forhånd dette trælse emne og min ærlighed...... Men for pokker hvor er jeg træt af det. Har efter mine graviditeter døjet med hæmorider generelt hele tiden, dog mere i nogen perioder end andre. Har flere både udvendigt og indvendigt. Har været ved lægen og får creme, drikker og spiser sundt og alligevel driller de. Den sidste nu er lige som( undskyld detaljerne) udvendigt en lille hård kugle i en af hudfladerne. Den anes blålig. Men er det mon også en hæmoride? Kan godt skubbe den/dem op, men de popper ud igen.... Så piger er der nogen som har nogen gode råd til disse trælse skabninger��������

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2020

Camillos

Anonym skriver:

Undskyld på forhånd dette trælse emne og min ærlighed...... Men for pokker hvor er jeg træt af det. Har efter mine graviditeter døjet med hæmorider generelt hele tiden, dog mere i nogen perioder end andre. Har flere både udvendigt og indvendigt. Har været ved lægen og får creme, drikker og spiser sundt og alligevel driller de. Den sidste nu er lige som( undskyld detaljerne) udvendigt en lille hård kugle i en af hudfladerne. Den anes blålig. Men er det mon også en hæmoride? Kan godt skubbe den/dem op, men de popper ud igen.... Så piger er der nogen som har nogen gode råd til disse trælse skabninger��������

Hvis de generer kan du få en henvisning og få sat elastikker på så de forsvinder ?....

Anmeld Citér

17. april 2020

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Hvis de generer kan du få en henvisning og få sat elastikker på så de forsvinder ?....

Tak for svar. Har du prøvet det? Har hørt det skulle være ret smertefuldt..... 

Anmeld Citér

17. april 2020

årgang84

Profilbillede for årgang84

Jeg tænker hvis de er til gene så ville jeg gå gemme ild og vand for at få dem fjernet i syedet for at døje med den i flere år. 

Anmeld Citér

18. april 2020

Camillos

Anonym skriver:

Tak for svar. Har du prøvet det? Har hørt det skulle være ret smertefuldt..... 

Nej det har jeg ikke... Men kender en som har , det er klart ikke behageligt... Men har hjulpet meget efterfølgende

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.