Hvornår kommer det store udsalg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
5 svar
3 synes godt om
15. april 2020

Anonym trådstarter

Som i alle ved påvirker Corona alt 

og som nævnt ofte kommer butikker at ha kæmpe udsalg nu hvor vi ikke køber så meget og butikker har haft lukket .

Er der nogen herinde der kan lave et “gæt” på hvornår alle disse “udsalg” kommer?

Jeg mangler alt til vores dreng og det vilde være fantastiske at kunne få alt hans tøj med 25% rabat nu vi lige har købte hus

har kigget på reshopper osv men han er 5 år så alt det jeg kigger på er så slidt, og har huler på sig det har jeg ikke lyst til at købe i forvejen så han skal ha nyt. Men vild gerne vente til alle disse udsalg alle snakker om “kommer” 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2020

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg har ingen viden om det overhovedet, men skulle jeg gætte, vil det være engang i løbet af maj i de fysiske butikker. Jeg tror, man vil vente til, der er lukket mere op, og tallene stadig er gode.

Jeg tror ikke, at der er nogen af de fysiske butikker, der vil risikere negative historier om, at de forsøger at lokke massevis af danskere i butikkerne i en periode, hvor vi stadig bliver bedt om at holde afstand, så jeg tror, vi skal hen efter 10. maj. 

Anmeld Citér

15. april 2020

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Jeg har ingen viden om det overhovedet, men skulle jeg gætte, vil det være engang i løbet af maj i de fysiske butikker. Jeg tror, man vil vente til, der er lukket mere op, og tallene stadig er gode.

Jeg tror ikke, at der er nogen af de fysiske butikker, der vil risikere negative historier om, at de forsøger at lokke massevis af danskere i butikkerne i en periode, hvor vi stadig bliver bedt om at holde afstand, så jeg tror, vi skal hen efter 10. maj. 

Det giver selvfølge mening 

Tak

Anmeld Citér

15. april 2020

A38

Følg de små og lokale børneforretninger på Instagram eller Facebook, der annonceres tit udsalg. En lokal forretning her hos mig har lige haft 50% på hele butikken.

Anmeld Citér

15. april 2020

drabo

Profilbillede for drabo

Man kunne forestille sig at børnetøjsbutikker ville time det med udbetalingenaf børnepenge her i april - men synes nu mange butikker konstant har det ene eller andet tilbud især netbutikkerne

Anmeld Citér

15. april 2020

Carina:-)

Der er masser af butikker med 25 og 30 procents rabat. 

Og de fleste fysiske tøj  butikker,  har netbutik.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.