Dorte W. skriver:
I går, da jeg skulle skifte Andrea derhjemme efter børnehaven, ser jeg, at de overhovedet ikke har tørret hende ordentligt. Der er prut i alle revner, og "prutfnuller" over hele tissekonen. Andrea var knaldrød, og nærmest hudløs inde i tissekonen. Øj jeg blev gal
.
Hun lå bare og græd og græd....puuu det gjorde også ondt på mig.
Nu har jeg sagt det her til morgen i børnehaven, det var heldigvis en af de bedste gogger der var der. Så håber jeg da, at det ikke sker igen!!!!
En rigtig øv øv oplevelse
Øvøv.Det samme har vi opleve nogle gange da hun brugt ble.Smid den i sommer.Men har fortiden en del uheld syntes jeg... Ikke nok med det smid hun somsagt den i sommers og i forgårs fik vi lort trusse med hjem troede jeg.Men i posen og i en pose mere lå hende nye trusse med lorten og wc papir i/pakke ind.Føj det lugttttt.
Jeg lyver ikke lorten lå i trussen med wc papir på..
Det var så klamt jeg kast op af det og pakke det sammen igen og smidt det udenfor i haven i går fik jeg så pakke det helt ud og tog sgu haveslagen også fik den ikke få lidt med af få det af med den.JA også i vaskemaskien og vaske dem + tisstøje for hun have også haft et tisse uheld den dag. Da jeg kom ind i legerumme så jeg hende driv våd hun + gulve var bare vådt så jeg gav hende rene trusse på men fuck hun var rød og lugt af sur røv udover det ende det med hun måtte ned i flyverdragten i trusse og hjem. Da der åbenbart ikke var flere rene bukser
Da jeg kom ned med victoria i gårs morgers. Klage jeg over det. Hendes undskyldningen var af hun ikke lige fik sagt det til mig og hun var alene på stuen.Jeg har sagt af hvis det er så heller giv hende ble på når de er ude og lege med flyverdragt osv på ind alle de uheld og ingen oplysninger om det.
Har aldrig opleve nået så klamt med de lorte trusser.
Mvh henriette
Anmeld