Så blev mor harm!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

Munder

I går, da jeg skulle skifte Andrea derhjemme efter børnehaven, ser jeg, at de overhovedet ikke har tørret hende ordentligt. Der er prut i alle revner, og "prutfnuller" over hele tissekonen. Andrea var knaldrød, og nærmest hudløs inde i tissekonen. Øj jeg blev gal.

Hun lå bare og græd og græd....puuu det gjorde også ondt på mig.

Nu har jeg sagt det her til morgen i børnehaven, det var heldigvis en af de bedste gogger der var der. Så håber jeg da, at det ikke sker igen!!!!

En rigtig øv øv oplevelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Heidi.

Dorte W. skriver:

I går, da jeg skulle skifte Andrea derhjemme efter børnehaven, ser jeg, at de overhovedet ikke har tørret hende ordentligt. Der er prut i alle revner, og "prutfnuller" over hele tissekonen. Andrea var knaldrød, og nærmest hudløs inde i tissekonen. Øj jeg blev gal.

Nu har jeg sagt det her til morgen i børnehaven, det var heldigvis en af de bedste gogger der var der. Så håber jeg da, at det ikke sker igen!!!!

Ja.. Det oplever vi DESVÆRRE tit herhjemme.... De er nogle forbandede svin.

Anmeld

23. oktober 2009

lonemus

Neeeeeeeej, for pokker da, det er da fuldstændig uacceptabelt Jeg har hørt om mange uden ble, som har bremsespor i underbukserne, men da ikke dem med ble...

Godt du har sagt det, for det er bare IKKE i orden.

Stefanie vil ikke lave prut i børnehaven (det ville hun heller ikke til slut i vuggestuen), enten gør hun det om morgnen eller osse venter hun til hun kommer hjem. Hun skal nemlig havde fred og ro, når hun skal lave prut - vi bliver alle smidt ud af værelset .) OG så kan hun ikke lide at ligge oppe på puslebordet i institutionen, når hun kun har tisset står hun bare op og får skiftet ble.

Lone

Anmeld

23. oktober 2009

Munder

Heidi-Godsk skriver:

Ja.. Det oplever vi DESVÆRRE tit herhjemme.... De er nogle forbandede svin.

Ej mener du det??? Det kan da ikke være rigtigt, at de ikke sørger for at tørre børnene ordentligt. Det er første gang vi oplever det, og forhåbentlig også sidste!!!!

Anmeld

23. oktober 2009

Munder

lonemus skriver:

Neeeeeeeej, for pokker da, det er da fuldstændig uacceptabelt Jeg har hørt om mange uden ble, som har bremsespor i underbukserne, men da ikke dem med ble...

Godt du har sagt det, for det er bare IKKE i orden.

Stefanie vil ikke lave prut i børnehaven (det ville hun heller ikke til slut i vuggestuen), enten gør hun det om morgnen eller osse venter hun til hun kommer hjem. Hun skal nemlig havde fred og ro, når hun skal lave prut - vi bliver alle smidt ud af værelset .) OG så kan hun ikke lide at ligge oppe på puslebordet i institutionen, når hun kun har tisset står hun bare op og får skiftet ble.

Lone

Vi opdager egentlig ikke at Andrea laver prut, hun isolerer sig ikke, men pludselig kommer der bare en karakteristisk lugt fra bleen.

Jeg glæder mig til vi er over det her bleshow!!!

Anmeld

23. oktober 2009

lonemus

Dorte W. skriver:

Vi opdager egentlig ikke at Andrea laver prut, hun isolerer sig ikke, men pludselig kommer der bare en karakteristisk lugt fra bleen.

Jeg glæder mig til vi er over det her bleshow!!!

Ha-Ha

Ja, jeg glæder mig osse rigtig meget til alt det her bleshow er ovre...nu syntes jeg osse efterhånden hun er for gammel til det "pjat".

Satser på juleferien og at hun gerne vil give julemanden dem med hjem til hans babynisser

Anmeld

23. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Dorte W. skriver:

Øvøv.Det samme har vi opleve nogle gange da hun brugt ble.Smid den i sommer.Men har fortiden en del uheld syntes jeg... Ikke nok med det smid hun somsagt den i sommers og i forgårs fik vi lort trusse med hjem troede jeg.Men i posen og i en pose mere lå hende nye trusse med lorten og wc papir i/pakke ind.Føj det lugttttt.

Jeg lyver ikke lorten lå i trussen med wc papir på..

Det var så klamt jeg kast op af det og pakke det sammen igen og smidt det udenfor i haven i går fik jeg så pakke det helt ud og tog sgu haveslagen også fik den ikke få lidt med af få det af med den.JA også i vaskemaskien og vaske dem + tisstøje for hun  have også haft et tisse uheld den dag.  Da jeg kom ind i legerumme så jeg hende driv våd hun + gulve var bare vådt så jeg gav hende rene trusse på men fuck hun var rød og lugt af sur røv udover det ende det med hun måtte ned i flyverdragten  i trusse og hjem. Da der åbenbart ikke var flere rene bukser 

Da jeg kom ned med victoria i gårs morgers. Klage jeg over det. Hendes undskyldningen var af hun ikke lige fik sagt det til mig og hun var alene på stuen.Jeg har sagt af hvis det er så heller giv hende ble på når de er ude og lege med flyverdragt osv på ind alle de uheld og ingen oplysninger om det.

Har aldrig opleve nået så klamt med de lorte trusser.

Mvh henriette

Anmeld

23. oktober 2009

Stumpen

Den der har vi også prøvet -også det at der er lidt lortegrums tilbage

Svigermor var nede og hente hende i tirsdags, hvor hun så havde lavet og en af goggerne/hjælperne spørger om de ikke lige skal skifte hende. Det måtte vedkommende gerne og så spørger hun gudhjælpemig Mathilde om hun vil ligge ned eller stå op?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!!?  Så er det da klart at hun ikke bliver gjort ordentligt ren.. En ting er at de skifter hende stående når hun bare har tisset, men når hun har lavet lårt!!!

Vi skal til 3 mdrs samtale på toredag og der har jeg tænkt mig at sige det...

Så jeg kan sagtens forstå at du blev harm..

Anmeld

24. oktober 2009

Heidimed lea

vi har også problemet med Lea...   hun er blefri men meget sart og bliver let ildrød. jeg har talt med stuen om det, da hun ofte er det når hun kommer hjem.   så er hun rød helt hen i anus og der er næsten hul på den. øvøv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.