Er mildest talt et nervevrag????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. april 2020

Cbbp

Hej! Jeg skal til min første scanning i denne graviditet, idag jeg er 7+5. 
jeg har mistet 3 gange og blev lovet at der ville blive holdt godt øje, da jeg jo også bøvler med lavt stofskifte. ( de har så bare lige glemt mig i svinget, kan man vidst godt sige )

jeg ( så dum som jeg er). Tog en test her til morgen som ikke var så tydelig som de normalt er.. ( jeg tester så også bedre om eftermiddagen). 
Er der andre med lavt stofskifte eller bare andre der har nogle solstråle historier? Så jeg kan få lidt ro på nerverne igen��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2020

SKXXX

Profilbillede for SKXXX

Jeg har for lavt stofskifte og blev gravid i første forsøg. Ham går jeg stadig og ruger på nu i uge 28. 
Jeg håber, at alt ser godt ud. 

Anmeld Citér

14. april 2020

sandramor

Cbbp skriver:

Hej! Jeg skal til min første scanning i denne graviditet, idag jeg er 7+5. 
jeg har mistet 3 gange og blev lovet at der ville blive holdt godt øje, da jeg jo også bøvler med lavt stofskifte. ( de har så bare lige glemt mig i svinget, kan man vidst godt sige )

jeg ( så dum som jeg er). Tog en test her til morgen som ikke var så tydelig som de normalt er.. ( jeg tester så også bedre om eftermiddagen). 
Er der andre med lavt stofskifte eller bare andre der har nogle solstråle historier? Så jeg kan få lidt ro på nerverne igen��

Jeg har lavt stofskifte eller da jeg var gravid var set for højt stofskifte...

det er MEGET vigtigt at dit stofskifte er velreguleret i sær i første trimester da fosteret ikke har dens egen skjoldbugskirtel de første 12 uger så den er afhængig af at dit stofskifte er velreguleret... får du medicin og bliver fulgt med blodprøver for at tjekke dine tal ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.