SA eller vindæg- kan kroppen ikke klare det selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. april 2020

Anonym trådstarter

Jeg mistænkte graviditet for nogle dage siden grundet kvalme og træthed, og tog derfor et par test. De var begge svagt positive, men da jeg begyndte at regne på det, opdagede jeg, at jeg kun var 2+6. Derfor tog jeg en mere 2 dage senere, der nu nærmest var negativ eller i hvert fald helt uden udvikling. Den seneste tog jeg 3+2, stadig negativ eller i bedste fald med en svindende streg. Jeg har jo konkluderet, at der må være tale om et vindæg, men symptomerne fortsætter, og jeg bløder stadig ikke. Kan det betyde, at kroppen ikke selv kan "få det ud" og det er nødvendigt at søge læge? Eller kommer det bare når den er klar uanset hvad?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg mistænkte graviditet for nogle dage siden grundet kvalme og træthed, og tog derfor et par test. De var begge svagt positive, men da jeg begyndte at regne på det, opdagede jeg, at jeg kun var 2+6. Derfor tog jeg en mere 2 dage senere, der nu nærmest var negativ eller i hvert fald helt uden udvikling. Den seneste tog jeg 3+2, stadig negativ eller i bedste fald med en svindende streg. Jeg har jo konkluderet, at der må være tale om et vindæg, men symptomerne fortsætter, og jeg bløder stadig ikke. Kan det betyde, at kroppen ikke selv kan "få det ud" og det er nødvendigt at søge læge? Eller kommer det bare når den er klar uanset hvad?

Et vindæg? Ved du, hvad det er? 

Du kan ikke teste positiv 2+6, det hænger ikke sammen. Hvis du ikke har nået forventet mens endnu, skal du bare afvente spontan blødning eller reelt positiv test.

Anmeld Citér

13. april 2020

Anonym trådstarter

Nej jeg har nok fået lidt galt fat i det så  tak for dit svar. Jeg troede det var sådan det hang sammen når testen gradvist blev svagere og svagere, men der har måske bare været fejl i selve testen så. Jeg må se tiden an.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.