Tossede ansigter ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.323 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

Mca<3

Er jeres unger begyndt på det , det er så morsomt ,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

MoarViborg

Hi hi.. ja for søren! Maya går og snyder næse KONSTANT.. især hvis der lige kommer lidt øllebrød op foran det ene næsebor - så går hun heeelt i selvsving!

Super billede i øvrigt! Kan også godt lide at det er BABY.DK man lige kan skimte i baggrunden

Anmeld

23. oktober 2009

Mca<3

MoarViborg skriver:

Hi hi.. ja for søren! Maya går og snyder næse KONSTANT.. især hvis der lige kommer lidt øllebrød op foran det ene næsebor - så går hun heeelt i selvsving!

Super billede i øvrigt! Kan også godt lide at det er BABY.DK man lige kan skimte i baggrunden

Ha ha det lyder rigtigt charmerende   Jo fiks lille detalje med baby.dk i baggrunden ,, skjult reklame ,, Diana bemærkede det også med det samme

Anmeld

23. oktober 2009

Muffinmus

hun har været der, med hendes skipper skræk, men det er holdt igen..ærgeligt for hun var dælme sjov at se på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. oktober 2009

Misjelle

Hi hi hvor er de søde ... herhjemme laver vi ikke så mange sjove ansigter mere, det skulle da lige være hvis man fik noget i munden man ikke kunne lide . Men her er et fra han var lidt yngre .

Anmeld

23. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina laver ikke rigtig nogen tossede ansigter, men det gør hendes storebror tilgengæld. Hver gang, at kameraet kommer frem gør han som på dette billede. Moren kunne rigtig godt tænke sig et dejligt billede af dem sammen uden tossede ansiger, ha ha ha  

Anmeld

31. oktober 2009

Ann-

ja, det er hun også begyndt på her hjemme

Anmeld

3. november 2009

louisepigen23

min marcus

Anmeld

3. november 2009

finkedinke

sikke skønne unger i har

Clara laver et sjovt ansigt, hvor hun suger kinderne ind og spidser munden mens hun siger kysse-agtige lyde ha ha

Det er endnu ikke lykkedes mig at få et billede af det

Berith

Anmeld

25. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Så er Lina også begyndt, at lave tossede ansigter, ha ha ha - læg i øvrigt lige mærke til de to tænder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.