Svie og ondt i blæren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. april 2020

Emilie92

Hej,

Jeg er i uge 15 af min graviditet og skriver fordi jeg har oplevet at det trykker meget på blæren, og jeg føler ubehag i blæren når jeg tisser. Jeg var oppe sidste uge hos lægen og blive tjekket for urinvejsinfektion, men den var negativ og det forsvandt også hurtigt igen. Men nu er det tilbage igen, og er også begyndt at få decideret ondt i urinrøret når jeg tisser. Men hvis det ikke er urinvejsinfektion, hvad filen kan det så være? Er det 'bare' fordi at livmoderen er begyndt at presse på blære, at det skaber smerter? Men det burde vel ikke ligefrem også gøre ondt i urinrøret? 

Håber der er nogle der måske har haft samme erfaringer og kan hjælpe mig, for bliver lidt bekymret for om jeg går rundt med noget som ikke bliver behandlet  

Tak på forhånd.

Kram Emilie 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2020

AnoMor

Emilie92 skriver:

Hej,

Jeg er i uge 15 af min graviditet og skriver fordi jeg har oplevet at det trykker meget på blæren, og jeg føler ubehag i blæren når jeg tisser. Jeg var oppe sidste uge hos lægen og blive tjekket for urinvejsinfektion, men den var negativ og det forsvandt også hurtigt igen. Men nu er det tilbage igen, og er også begyndt at få decideret ondt i urinrøret når jeg tisser. Men hvis det ikke er urinvejsinfektion, hvad filen kan det så være? Er det 'bare' fordi at livmoderen er begyndt at presse på blære, at det skaber smerter? Men det burde vel ikke ligefrem også gøre ondt i urinrøret? 

Håber der er nogle der måske har haft samme erfaringer og kan hjælpe mig, for bliver lidt bekymret for om jeg går rundt med noget som ikke bliver behandlet  

Tak på forhånd.

Kram Emilie 

Jeg har ikke selv prøvet det, men har en veninde der oplevede det samme. Der viste sig at hun havde en ubehandlet klamydia infektion 

Anmeld Citér

9. april 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg synes alligevel godt at det kan lyde som uvi. Måske bare under opsejling. 
Drik meget vand gerne 2-3 liter og måske går det væk. Men jeg ville nok kontakte lægevagten for en sikkerheds skyld. En ubehandlet uvi er ikke godt. Slet ikke som gravid. 

Anmeld Citér

15. april 2020

Emilie92

Okay, tak for svar. Jeg tog til vagtlægen sidste uge, som sagde at det formentlig var blærebetændelse, men vi kunne ikke vide det før testresultatet kom tilbage. Hun gav mig alligevel antibiotika, som jeg har taget en hel uge nu. Nu har jeg lige fået svar på testresultatet og den var negativ, så det er stadig ikke urinvejsinfektion! Utroligt, så har virkelig no clue og det gør stadig monster ondt når jeg tisser  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.