Åbning af privatklinikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. april 2020

anjo01

Hej 

hvornår tror I, at privatklinikker åbner op for behandling? Fik min menstruation igår, så hvis de åbner op i næste uge kan jeg jo godt starte på min medicin idag... jeg ringer selvfølgelig til dem og spørger, når de åbner 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2020

FraMalling

anjo01 skriver:

Hej 

hvornår tror I, at privatklinikker åbner op for behandling? Fik min menstruation igår, så hvis de åbner op i næste uge kan jeg jo godt starte på min medicin idag... jeg ringer selvfølgelig til dem og spørger, når de åbner 

Jeg tvivler desværre på, at fertilitetsbehandling er noget af det første, de åbner op for. Mit gæt ville være efter sommerferien. 

Anmeld Citér

7. april 2020

anjo01

FraMalling skriver:

Jeg tvivler desværre på, at fertilitetsbehandling er noget af det første, de åbner op for. Mit gæt ville være efter sommerferien. 

Det regner jeg også med hvad angår de offentlige klinikker. Men de private lukkede jo senere ned end er offentlige, så tænkte at der nok var en chance for at de åbner op før

Anmeld Citér

7. april 2020

M O R til J Vega

anjo01 skriver:

Hej 

De har i hvert fald lukket til 10 maj - frisører, tatovører, massør, og andre der har tæt menneske kontant, som ikke er akut lægelig behandling.

så tænker det også gælder dem 

Anmeld Citér

7. april 2020

Janey

Profilbillede for Janey
anjo01 skriver:

Det regner jeg også med hvad angår de offentlige klinikker. Men de private lukkede jo senere ned end er offentlige, så tænkte at der nok var en chance for at de åbner op før

Selv om de er private, er de underlagt regeringens krav, så jeg vil da tro, at de skal følge reglerne som andre behandlere og derfor skal være lukket minimum til 10. maj.

Anmeld Citér

7. april 2020

Anonym

Danfert har lige skrevet på deres Facebook side at de håber at åbne op efter påsken men de afventer afgørelse fra styrelsen for patientsikkerhed..

Anmeld Citér

8. april 2020

anjo01

Anonym skriver:

Danfert har lige skrevet på deres Facebook side at de håber at åbne op efter påsken men de afventer afgørelse fra styrelsen for patientsikkerhed..

Jeg er tilknyttet ivf syd, og de har intet meldt ud. - udover at de ikke ved noget. Jeg snakkede med dem i sidste uge, og der sagde de, at alle privatklinikker åbner samtidig..

Anmeld Citér

8. april 2020

Anonym

Jeg er i en lignende branche og vi må først udfører vores arbejde igen i juli måned (indtil videre). Så mit bud vil være til juli 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.