HJÆLLLPP.. hvordan fjerner man bræklugt i bilen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.650 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. april 2008

Heidi.

Min datter kastede op i bilen i går midt på mototvejen, og vi kunne ikke fjerne det før i kom hjem. Vi har vasket med Rodalon, men der stinker stadig i bilen,,,+o( er der nogle gode råd?? Måske har vi ikke vasket godt nok..

Kom med gode råd.. PLEASE..

Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2008

Pia.

Bliv ved, bliv ved, bliv ved..... lej evt. sådan en tekstilrenser (eller hvad sådan en hedder) som de har hos mekanikkeren eller autoværksteder.... det er næsten umuligt at fjerne bræklugten.... men knofedt og blive ved.... - øv... det er så øv øv øv... vi har brækposer i lommerne på bilen og alle tre børn VED DET... vi har prøvet det to gange og jeg syntes jeg kunne blive ved at lugte det +o(

God bedring med lille pigen...

KNUS(H)

Anmeld

13. april 2008

Heidi.

Det er fordi hun er begyndt at blive kørersyg. Måske skal jeg gå ned og gennemvæde sædet, og så lægge noget køkkenrulle som kan suge det? Og så gøre det samme igen senere? Men rodalon skulle da kunne tage det ikke?

Anmeld

13. april 2008

Pia.

jeg brugte biotex og rodalon og vand vand vand - i flere dage og gjorde som du skrive med at væde det med vand og suge ... I flere uger efter måtte man sidde på et håndklæde... Vi har lige solgt den bil med bræk pletten(for en plet kom der efter alt det forskellige jeg havde brugt:$) og ham auto dimsen som købte den sagde nemlig hvorfor fik I det ikke bare renset... så du kan sikkert også betale dig fra det... men hvad det koster ved jeg ikke

Knus Pia - som selv hele sit liv har været køresyg og stadig kan blive det hvis jeg sidder på bagsædet... +o(

Anmeld

13. april 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

jeg brugte biotex og rodalon og vand vand vand - i flere dage og gjorde som du skrive med at væde det med vand og suge ... I flere uger efter måtte man sidde på et håndklæde... Vi har lige solgt den bil med bræk pletten(for en plet kom der efter alt det forskellige jeg havde brugt:$) og ham auto dimsen som købte den sagde nemlig hvorfor fik I det ikke bare renset... så du kan sikkert også betale dig fra det... men hvad det koster ved jeg ikke

Knus Pia - som selv hele sit liv har været køresyg og stadig kan blive det hvis jeg sidder på bagsædet... +o(

Autodimsen...:D et kvindefagudtryk..;) Talte med min mor igår og hun skulle forklare mig noget med blinklysarmen i bilen og sagde den der dims der stritter ud til venstre:)) min far var færdig af grin, men dimser og dimsedutter, det er MEGET vigtige kvindefagudtryk, ikke...;)

Anmeld

13. april 2008

Pia.

GRINER ... ja det er nemlig rigtigt... jeg bruger også tit udtrykket "dimsen".... ;) - det er vist bare en kvindeting Hi Hi.... Jim bliver bare ikke så glad når jeg bruger det om "ham" eller skal jeg kalde det for "den" *GGG*:)) nej spøg til side....:P

Anmeld

13. april 2008

Heidi.

Jamen, jeg har lige været nede igen og gøre det.. Og a jegsåstak næsen ned i sædet lugtede det kun af Rodalon.. Mon det så er væk??

Anmeld

13. april 2008

Pia.

Det finder du nok først ud af når der kommer varme i bilen igen (evt. med solen udefra)
Jeg håber for jer at lugten er væk - prøv at lade det tøre helt og så lugt til det igen...

Knus Pia - som tænker lidt om I har sædevarmer i jeres bil - sikke en duns der kunne blive hvis lugten ikke er helt væk;)

Anmeld

13. april 2008

Heidi.

Det ar vi.. men kun foran..HELDIGVIS!!!

Anmeld

13. april 2008

Pia.

Heidi-Godsk;) skriver:

Det ar vi.. men kun foran..HELDIGVIS!!!

Puha.... det var godt... - kunne nemt forstille mig hvordan det ellers kunne blive varmet op...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.