Er de udgået bleer (hjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.831 visninger
12 svar
2 synes godt om
5. april 2020

lykkekevin

Vi bruger Pampers bleer pants str 5men kan ikke få fat i dem mere nogen der ved hvorfor 

og hun kan bare ikke rigtig tåle andet øvøv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2020

lykkekevin

lykkekevin skriver:

Vi bruger Pampers bleer pants str 5men kan ikke få fat i dem mere nogen der ved hvorfor 

Er der virkelig ikke nogen der ved noget

Anmeld Citér

6. april 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
lykkekevin skriver:

Er der virkelig ikke nogen der ved noget

Har du tjekket på nettet?? 

Jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg ikke har været i en butik i snart to uger. 

Anmeld Citér

7. april 2020

Jixy

Profilbillede for Jixy

Når jeg Google finder jeg flere pants fra Pampers i str. 5, men da de findes i flere udgaver er det svært st vide om de dur.

Har du kigget hos Nemlig.com? Synes det lignede de havde flere forskellige.

Alternativt kan du så ikke bruge alm bleer af samme mærke og type, de må vel indeholde de samme ting.

Anmeld Citér

7. april 2020

lykkekevin

BAE skriver:

Har du tjekket på nettet?? 

Jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg ikke har været i en butik i snart to uger. 

Hej ja har kigget mange stedet og vi er flere der har kigget

Anmeld Citér

7. april 2020

lykkekevin

Jixy skriver:

Når jeg Google finder jeg flere pants fra Pampers i str. 5, men da de findes i flere udgaver er det svært st vide om de dur.

Har du kigget hos Nemlig.com? Synes det lignede de havde flere forskellige.

Alternativt kan du så ikke bruge alm bleer af samme mærke og type, de må vel indeholde de samme ting.

Hej

vi har været ind og kigge  og vi kan ikke finde dem på nettet heller ikke på nemlig.com som du ellers skriver det er væk 

Anmeld Citér

7. april 2020

LM2402

Når du siger hun ikke kan tåle andet, hvad har I så prøvet? Det undrer mig, at det lige netop er Pampers hun tåler - da de er nogle af de eneste bleer på det danske marked, der i virkeligheden er fyldt med lotion og ikke er astma-allergimærket. Når det er sagt, så mener jeg da at Bilka sælger dem.

Anmeld Citér

7. april 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
lykkekevin skriver:

Du kan da prøve at skrive til Pampers og spørge.. Kan være, at de bare er ved at komme ud i nyt design eller noget.. Det kan de svare dig på i deres kundeservice

Anmeld Citér

7. april 2020

Soonmom

LM2402 skriver:

Når du siger hun ikke kan tåle andet, hvad har I så prøvet? Det undrer mig, at det lige netop er Pampers hun tåler - da de er nogle af de eneste bleer på det danske marked, der i virkeligheden er fyldt med lotion og ikke er astma-allergimærket. Når det er sagt, så mener jeg da at Bilka sælger dem.

Jeg tænkte lige præcis det samme

Pampers er ikke allergivenlig, så det giver ingen menning.

Anmeld Citér

7. april 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
lykkekevin skriver:

Hej ja har kigget mange stedet og vi er flere der har kigget

Hvad er det præcis for nogle i bruger? For jeg finder da pants bleer i str 5 på nettet. Og m som andre siger, hvilke andre har i prøvet? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.