Positiv eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er testen positiv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

807 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. april 2020

Anonym trådstarter

Er denne test positiv? 
Det er invitro fra Rema  jeg har hørt at den kan give falsk positiv og drille, så er lidt skeptisk.. men det var den eneste, jeg havde.. 

Stem gerne og I må også meget gerne skrive et svar, hvis I har nogle erfaringer, I vil dele med de teste!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg har rigtig gode erfaringer med dem fra Rema. 
For mig ser din test positiv ud. Jeg er sikker på at der vil være en udvikling i testene over de næste par dage. 

Den eneste gang det ikke er lykkedes for mig at få en fin udvikling med de test, er der hvor jeg havde en bio. 

Anmeld Citér

4. april 2020

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Jeg har rigtig gode erfaringer med dem fra Rema. 
For mig ser din test positiv ud. Jeg er sikker på at der vil være en udvikling i testene over de næste par dage. 

Den eneste gang det ikke er lykkedes for mig at få en fin udvikling med de test, er der hvor jeg havde en bio. 

Tak fordi du tog dig tid til at skrive din erfaring   Jeg køber nogle valmed når jeg handler ind til den næste uge og så ser jeg i morgen om den er mere positiv. 
Jeg synes den ser lyserød ud, når jeg kigger på staven stadig, men det kan jo være indbildning....

Anmeld Citér

4. april 2020

Anonym trådstarter

Lige en opdatering. Her 1,5 time siden sidste tissetur så valmed sådan her ud.. så der er vist ikke så meget at rafle om. Nu må vi se om den bliver der eller ej. Jeg pletbløder lidt som jeg plejer før mens, så jeg vil ikke tro på noget for der er gået en 4 dages tid uden mens.

Tak til alle for svar på min afstemning 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.