Idé - Julekalender til en 1 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.987 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

qp

Jeg fik lige en skide go idé i dag som jeg vil dele med jer....  

Jeg købte sådan en julekalender som består af en stoooor nisse med en masse små lommer på maven, hver lomme representerer dagene op til jul som eks 1, 2, 3 og op til 24.

Da jeg ikke mener min søn skal have chokolade i en alder af 1 år og dermed også er for lille til, at "forstå" gaver, så fik jeg en lidt anderledes idé.

Jeg vil simpelthen putte 1 jordbær vitamin i hver af lommerne!!!

Dermed instoduceres min søn til en ny tradition - "vi står op om morgenen og såååh skal vi hen til juuulenissen for, at se om han har noget lækkert i en af lommerne"!! 

Tror det er noget min søn vil elske og jeg er sikker på, at han til næste år (og årene fremover) vil forbinde julekalenderen med noget positivt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

malou

smiler ja det er en sød ide... men nok dumt ? af mig.... skal de have vitamin piller nu??

knus malou

Anmeld

23. oktober 2009

MetteT

malou skriver:

smiler ja det er en sød ide... men nok dumt ? af mig.... skal de have vitamin piller nu??

knus malou

Ja, jeg mener faktisk de ska til at ha det fra de er 1 år..

Anmeld

23. oktober 2009

malou

MetteT skriver:

Ja, jeg mener faktisk de ska til at ha det fra de er 1 år..

ok så må jeg lige en tur på Apoteket... smiler..- tror ikke det bliver det letteste i verden at få ham til at tygge dem...

knus malou

Anmeld

23. oktober 2009

MetteT

malou skriver:

ok så må jeg lige en tur på Apoteket... smiler..- tror ikke det bliver det letteste i verden at få ham til at tygge dem...

knus malou

De sku smage vildt godt, så tror ikke det blir så stort et problem..

Min venindes datter kunne, hvis hun fik lov, spise det som slik..

Anmeld

23. oktober 2009

Anja

Ja, det er tid til vitaminpiller. Esther har fået vitaminpille siden hun var godt 11 mdr, da sp sagde, at når vi løb tør for D-dråber når vi nærmede os 1 årsdagen så kunne vi lige så godt skifte til vitaminpillerne.

I starten knuste jeg den og tog den i havregrøden om morgen, nu lægger vi den bare foran hende (som vi gør med drengene) og så spiser hun den selv ganske fint.

Synes ellers, at det var en sød ide med julemanden

Hos os står den på kalendergaver til drengene, men Esther må vente til næste år, hun forstår jo alligevel intet af det.

Anmeld

23. oktober 2009

malou

Anja skriver:

Ja, det er tid til vitaminpiller. Esther har fået vitaminpille siden hun var godt 11 mdr, da sp sagde, at når vi løb tør for D-dråber når vi nærmede os 1 årsdagen så kunne vi lige så godt skifte til vitaminpillerne.

I starten knuste jeg den og tog den i havregrøden om morgen, nu lægger vi den bare foran hende (som vi gør med drengene) og så spiser hun den selv ganske fint.

Synes ellers, at det var en sød ide med julemanden

Hos os står den på kalendergaver til drengene, men Esther må vente til næste år, hun forstår jo alligevel intet af det.

vi har nu en halv flaske tilbage endnu så mon ikke jeg bare skal købe nogel vitamin piller. han bliver jo 1 år her d.13...- er det bare multitabs eller?? Ja det kan da være jeg skal vente til d.1 december så og så pakke dem ind i en pakke kalender... smiler

knus malou

Anmeld

23. oktober 2009

qp

malou skriver:

vi har nu en halv flaske tilbage endnu så mon ikke jeg bare skal købe nogel vitamin piller. han bliver jo 1 år her d.13...- er det bare multitabs eller?? Ja det kan da være jeg skal vente til d.1 december så og så pakke dem ind i en pakke kalender... smiler

knus malou

Kan ikke helt huske hvad vitaminerne hedder... men der står 1-10 år og så kan man få dem med jordbærsmag og sikkert mange andre varianter de forskellige steder.

Min søn får en halv ad gangen lige nu og han eeeeeeeelsker dem...

Ja måske det også var en idé, at vente til 1 december.... hehe

Og jeg er sikker på, at han vil elske vitaminerne, de smager stort set som sødt frugtslik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.