Sikkerhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
5 svar
6 synes godt om
30. marts 2020

Mormorhellep

Min datter hun bor i et huse med med både altan og trappe, jeg synes det er farligt og er meget urolig for at lille Theo skal komme til skade her.
Min datter og hendes kæreste har travlt med arbejdsliv etc. og får aldrig gjort noget ved det.

Jeg overvejer at hyre ind en håndværker der kan sikre deres huse, nogen som kender til en håndværkere der tager sig af denne type af opgave? Det skal være i København.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

OMG, håber du er en troll. Og hvis ikke, så tag en slapper og pas dit eget bord 100%.

Anmeld Citér

30. marts 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart

Troll alarmen bimler og bamler

Anmeld Citér

30. marts 2020

Cirkeline87

Jeg synes du går over grænse her lige frem at overvej at hyre håndværker fordi din barnebarn forældre ikke lige har sikker deres hjem som du synes de bør det kan man ikke tillade sig de er i deres gode ret til selv og bestem hvordan de sikker deres hjem og børn vil kom til at stå sig i gang i mellem det er sådan de lære at pas på ikke ved at vi pakke dem ind i vat. Og har du overvej at dit indgreb kan havde den konsekvens at du ikke længere kan se dit barnebarn.

Anmeld Citér

30. marts 2020

Soonmom

Troll.

Man blander sig self ikke i andres hjem

Anmeld Citér

30. marts 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Mormorhellep skriver:

Min datter hun bor i et huse med med både altan og trappe, jeg synes det er farligt og er meget urolig for at lille Theo skal komme til skade her.
Min datter og hendes kæreste har travlt med arbejdsliv etc. og får aldrig gjort noget ved det.

Jeg overvejer at hyre ind en håndværker der kan sikre deres huse, nogen som kender til en håndværkere der tager sig af denne type af opgave? Det skal være i København.

Trollalarm.

Men hvis du var ægte, og du gjorde sådan bag deres ryg, blevdu ikke populær. Så grænseoverskridende. Deres hus, deres barn. Og bare fordi de arbejder meget, betyder det jo ikke at de ikke passer på deres barn. 

Karantæne Troll er kommet frem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.