Voksenuddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Skal igang som skolelærer når krisen er slut 

Men er det er som “normalt” så du læser i

3,5 år?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2020

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Er du glad for det? 

jeg er bare ikke en mennsker der orker sidde foran en pc hverdag - men synes det virker så spænede synes den er svær 

Vildt glad for det. Der er jo virkelig mange grene man kan gå ud af. Jeg ville gerne have været i HR men endte med projekt assistent. 

Anmeld Citér

29. marts 2020

AnoMor

Anonym skriver:

3,5 år?

Det finder jeg ud af når jeg har snakket med studievejlederen efter krisen. 

Anmeld Citér

29. marts 2020

Nomnom

Jeg har som voksen taget både læreruddannelsen og en uddannelse som kontorassistent.

Læreruddannelsen tager fire år. Jeg læste netbaseret således at jeg arbejdede som lærer i hverdagen og i weekenden (mener kun det var 2 gange om måneden) mødte jeg fysisk op på seminariet. Der var obligatoriske grupper og ugentlige afleveringer fuldstændig som de almene dagsstuderende.

Da jeg så fik børn kunne jeg personligt ikke være i det erhverv mere. Så er snart færdig som kontorelev i en privat virksomhed. Jeg er super glad for det og regner med at fortsætte som sagsbehandler i virksomheden efterfølgende. Kan bestemt anbefale uddannelsen. Man kan jo arbejde i rigtig mange retninger med en kontoruddannelse. Nogle arbejder indenfor HR, andre med meget borgerkontakt - eksempelvis i en borgerservice på kommunen, andre har udelukkende administrative opgaver og så er der også mange som sidder i salgsafdelinger og derfor også skal kunne sælge osv.

Anmeld Citér

29. marts 2020

Baby.mamma

AnoMor skriver:

Skal igang som skolelærer når krisen er slut 

Altså du har lige søgt ind og med start til sommer eller hvordan? 

Anmeld Citér

29. marts 2020

Baby.mamma

Jeg er igang med socialrådgiveruddannelsen på 2. år 

Anmeld Citér

30. marts 2020

AnoMor

Baby.mamma skriver:

Altså du har lige søgt ind og med start til sommer eller hvordan? 

Skal tage hf først

Anmeld Citér

30. marts 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Det finder jeg ud af når jeg har snakket med studievejlederen efter krisen. 

Du kan snakke med dem nu de arbejder som de plejer på nettet, og telefon 

Anmeld Citér

30. marts 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

3,5 år?

4 år 

Anmeld Citér

30. marts 2020

Anonym trådstarter

Nomnom skriver:

Jeg har som voksen taget både læreruddannelsen og en uddannelse som kontorassistent.

Læreruddannelsen tager fire år. Jeg læste netbaseret således at jeg arbejdede som lærer i hverdagen og i weekenden (mener kun det var 2 gange om måneden) mødte jeg fysisk op på seminariet. Der var obligatoriske grupper og ugentlige afleveringer fuldstændig som de almene dagsstuderende.

Da jeg så fik børn kunne jeg personligt ikke være i det erhverv mere. Så er snart færdig som kontorelev i en privat virksomhed. Jeg er super glad for det og regner med at fortsætte som sagsbehandler i virksomheden efterfølgende. Kan bestemt anbefale uddannelsen. Man kan jo arbejde i rigtig mange retninger med en kontoruddannelse. Nogle arbejder indenfor HR, andre med meget borgerkontakt - eksempelvis i en borgerservice på kommunen, andre har udelukkende administrative opgaver og så er der også mange som sidder i salgsafdelinger og derfor også skal kunne sælge osv.

Jeg har kigget på det nemlig og snakkede med en studievejler om det - men jeg er lidt ordblind så det gøre det ikke nemmere jo -

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.