Abort uge 12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.233 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. marts 2020

Anonym trådstarter

Hej fik abort den 25 feb . Blødte så 2 dage og så lidt pletblødning i måske også 2 dage . Efter det så havde vi mange samleje da jeg stoppede med at bløde så tog jeg en graviditetstest for en uge siden og den var svag men det viste sig at det kan være fordi jeg stadigvæk har haft hcg i kroppen . Så startede jeg med at bløde. Det var sådan en frisk på toiletpapir og pletblødning . Næste dag var der ikke spor mere af min menstruation. Det synes jeg er lidt mærkeligt tog en graviditetest som viste meget svag positiv . Nogen som har oplevet noget lignende ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2020

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej fik abort den 25 feb . Blødte så 2 dage og så lidt pletblødning i måske også 2 dage . Efter det så havde vi mange samleje da jeg stoppede med at bløde så tog jeg en graviditetstest for en uge siden og den var svag men det viste sig at det kan være fordi jeg stadigvæk har haft hcg i kroppen . Så startede jeg med at bløde. Det var sådan en frisk på toiletpapir og pletblødning . Næste dag var der ikke spor mere af min menstruation. Det synes jeg er lidt mærkeligt tog en graviditetest som viste meget svag positiv . Nogen som har oplevet noget lignende ? 

Ring til din læge.

Anmeld Citér

27. marts 2020

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Ring til din læge.

Det har jeg også men de har så travlt at man ikke kan komme igennem . 

Anmeld Citér

27. marts 2020

ønskebørn74

Anonym skriver:

Det har jeg også men de har så travlt at man ikke kan komme igennem . 

Du kan risikere det hele ikke er kommet ud og det er farligt

Anmeld Citér

27. marts 2020

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Hvad mener du med det hele fanget ud ?

Anmeld Citér

27. marts 2020

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

undskyld nu forstå jeg . men jeg har ikke smerte eller noget jeg er ok tilpas ?

Anmeld Citér

27. marts 2020

ønskebørn74

Anonym skriver:

undskyld nu forstå jeg . men jeg har ikke smerte eller noget jeg er ok tilpas ?

De fleste bløder en del efter en abort. Måden du har blødt på kan være symptom på rester i livmoderen og det behøver ikke gøre ondt. Det gjorde det ikke ved mig.

Anmeld Citér

27. marts 2020

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

De fleste bløder en del efter en abort. Måden du har blødt på kan være symptom på rester i livmoderen og det behøver ikke gøre ondt. Det gjorde det ikke ved mig.

hold da op .  hvordan lagde du helt mærke til . har du måske lyst til at skrive din oplevelse ``

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.